Altså nu er målet jo ikke Moi´s skyld. Men hvorfor skal han prøve at løbe gennem to Silkeborg spillere ved at skære ind i banen til sidst? Der er frit løb til hjørneflaget. Simpelthen for urutineret.
Og hvad fanden er det overhoved Trott laver? Han er simpelthen en katastrofe på høje bolde i feltet.
Og hvad fanden er det overhoved Trott laver? Han er simpelthen en katastrofe på høje bolde i feltet.