Snak

Mere indhold efter annoncen
@Svinggaarden

Ja, det må man sige. Og det er ikke just gået FCKs vej
Særligt fordi tyrkerne ser ud til at smide sig for et godt ord. Det kan godt nok nemt ende i ren fadæse med rødt til Diks og den russiske afrikaner
Kald mig Jakob Skomager
Det er ikke den flotteste kamp vi har set i år fra FCK
peanuts
Så FCK kan godt spille med høje indlæg... Bare ikke når Corner er på banen.. Taktisk geni ham Neestrup...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Hvad sker der
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men jeg græmmes
peanuts
Shit så kan Neestrup lige så godt tage konsekvensen og smide Claesson, Corner og Achouri ind
peanuts
Hvad sker der for de ongobongo fejl
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Åh for helvede Diks med en tåbelig aflevering for tredje eller fjerde gang, og Gabriel, der ikke bare fucking clearer.

Vi fortsætter med at tosse rundt. Det er fucking utroligt, at vi ikke får styr på de personlige fejl.
Kald mig Jakob Skomager
Jeg er målløs, ingen tvivl om at vi ender med en million chancer men taber..
Annonce