Snak

Mere indhold efter annoncen
Så gider man sgu da, heller ikke at vinde... Jesus effing Christ det er langt forbi pinlig...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Hvor er det fuldstændigt miserabelt mand. Og trott ved at han forsøger at komme udenom, men lader sig alligevel lokke. Han er dog prisgivet her. Selvom jeg tror, at en grabara havde haft større succes ved den 1on1.

Fuck det er skidt af Gabriel mand. Hvad tænker han på..
Og så skyder han fucking bagefter Gabriel.. hvad sker der? Hvorfor ikke spille ud på kanten?
Det er forfærdeligt at se på. Førsteberøringerne hopper og danser, spillerne løber planløst rundt imellem hinanden, alt for mange boldtab, indlæggene rammer ikke medspillerne, der er ingen plan i spillet, eller rettere; den plan der er, enten virker ikke eller er ikke blevet forstået af spillerne. Det er ikke en specielt god modstander, vi møder. Det er endda en modstander, vi SKAL kunne slå her til aften.
Okay. Gabriel skal da fucking skiftes ud? Han sejler jo!?😂
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dommeren tabte kampen allerede efter 10 min. At Gabriel så kalder "hold my beer" på den, er en anden sag.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Forsvaret fungerer ikke rigtigt, midtbanen sejler, måske man skulle prøve med German og Corner sammen og så bare øse bolde op i feltet
peanuts
Puha det har været en sløj indsats af Gabriel i dag.
Gabriel skal ud i pausen og ind med Garananga
peanuts
"... måske man skulle prøve med German og Corner sammen og så bare øse bolde op i feltet"

- Som det ser ud nu - med noget der ligner en kamp, man ikke kommer i kontrol i - er det faktisk et ganske godt bud.
Annonce