Vi er så nemme at ryste. Vi har stadig ingen ryg i holdet, og så snart én fejl indfinder sig, så vælter de frem. Det er godt nok frygteligt. Diks bør være en af de bærende, men er primært gået forrest i tåbelige beslutninger, og Gabriel har valgt at gøre ham kunsten efter. Der skal skiftes i pausen 2-3 mand.
Matsson har teknisk været forfærdelig også. Nok i virkeligheden svært at finde en, der har bestået.
Matsson har teknisk været forfærdelig også. Nok i virkeligheden svært at finde en, der har bestået.
Kald mig Jakob Skomager