Hvor er det synd for Corner!
Snak
tors 7. nov 2024
Nu må Corner snart blive erklæret fodboldinvalid.
Det er jo crazy det der
Det er jo crazy det der
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
tors 7. nov 2024
De sidste ti minutter er de dårligste, vi har spillet i kampen. Pludselig kan tyrkerne ramme hinanden med to afleveringer i træk.
Det gode er, at vi ofte har nemmere ved at lave mål med det kampbillede.
Det gode er, at vi ofte har nemmere ved at lave mål med det kampbillede.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tors 7. nov 2024
Endelig en der kan sparke den ind
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Redigerettors 7. nov 2024
Ja Chiaka! Det kan fanme noget. Dejligt pres og tryk efter en flad periode og fint hakket ind!
Hvad fanden i helvede er det, der foregår i den bagkæde?! Er der ikke en, der kan tænke en selvstændig tanke.
Hvad fanden i helvede er det, der foregår i den bagkæde?! Er der ikke en, der kan tænke en selvstændig tanke.
Kald mig Jakob Skomager
tors 7. nov 2024
Åh, hvor fedt. Jeg skulle lige til at skrive da han kom ind, at det ville være fantastisk med et gennembrud til Chiakha her til aften.
tors 7. nov 2024
Hahahahhahahahahah
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk