Hold da mav for en manglende vinder kultur... Hvordan faen, kan man stå og sige man mangler lige 15 % i første halvleg, efter den måde man lige har spillet 2-2 til Silkeborg..
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...