@utilfreds
Lysten til andre ejere bunder dels i utilfredshed med de eksisterende, længslen efter det tidligere (Don Ø prioriterede i hvert fald fck - og så lige hans egen mediedækning) og misundelsen ift andres investeringer lex FCM, der er gået fra bondeklub til førsteudfordrer, eller fcn, der er gået fra miniput til kontinuerlig medaljeaspirant (og forladt det håbløst naive Hjulmand projekt).
Fck burde dominere ligaen som en anden Bayern München. Istedet flagrer vi omkring som en has-been uden at skabe troen på, at det bliver rigtig godt. Vedvarende rigtig godt. Det er alt for lang tid siden fck vedvarende var gode og stærkest i ligaen. Og hvor Randers og Vejle var sikre point.
Lysten til andre ejere bunder dels i utilfredshed med de eksisterende, længslen efter det tidligere (Don Ø prioriterede i hvert fald fck - og så lige hans egen mediedækning) og misundelsen ift andres investeringer lex FCM, der er gået fra bondeklub til førsteudfordrer, eller fcn, der er gået fra miniput til kontinuerlig medaljeaspirant (og forladt det håbløst naive Hjulmand projekt).
Fck burde dominere ligaen som en anden Bayern München. Istedet flagrer vi omkring som en has-been uden at skabe troen på, at det bliver rigtig godt. Vedvarende rigtig godt. Det er alt for lang tid siden fck vedvarende var gode og stærkest i ligaen. Og hvor Randers og Vejle var sikre point.