Jeg har lidt svært ved at lure, hvad ejerne egentlig helt præcist vil med Silkeborg. Silkeborg er med afstand den største klub i deres ejerskab, så det kunne vel tænkes at de bedste spillere fra Wallsall, FC Togo og Drogheda skal forbi Silkeborg, hvis man mener at der er salgspotentiale?
Har de kapital til at udvikle Silkeborg yderligere? Det er vel også begrænset, hvor meget mere Silkeborg kan udvikle sig. I min optik, så er det allerede en klub som præsterer det absolut ypperligste de kan. Jeg har svært ved at forestille mig at Silkeborg kan overhale AGF og FCM, derudover så har AAB vel også markant bedre forudsætninger.
Har de kapital til at udvikle Silkeborg yderligere? Det er vel også begrænset, hvor meget mere Silkeborg kan udvikle sig. I min optik, så er det allerede en klub som præsterer det absolut ypperligste de kan. Jeg har svært ved at forestille mig at Silkeborg kan overhale AGF og FCM, derudover så har AAB vel også markant bedre forudsætninger.