Snak

Mere indhold efter annoncen
Gizzard@

Det er pisse moderne med slim-fit, og pisse imponerende hvor mange der er totalt blanke på selverkendelse :)
peanuts
Alle der har en FCK Kappa trøje i slim fit i skabet de ikke fatter er krympet så meget med tiden at slim er blevet til paint tight rækker hånden i vejret :-D
If you know, you know.
Nå det er vel ikke helt urealistisk vi får første pladsen på søndag

Vi har lyngby, AGF skal til nordsjælland og FCM har silkeborg
det er vel en runde hvor de 2 andre let kan tabe point, men vi er ret "sikre"
Jeg sidder ikke helt med en følelse af, at der er noget som er sikkert med FCK
peanuts
Nå det er vel ikke helt urealistisk vi får første pladsen på søndag


Jeg forventer at vi er #1 allerede fredag aften
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kræver vel AGF taber med 5? Mon ikke i skal vente til søndag.
Jeg er til gengæld ret sikker på, at med mindre vi vinder 6-0, så er der klagesang og sortsyn i tråden. Enten er det for dårligt at vi ikke vinder med tenniscifre, og selv hvis vi gør, så er det for dårligt at de reducerede til 6-1 i overtiden. The sky is falling!
Batman Close. London W12.
Jeg forudser at uanset resultatet, lever Mattson ikke op til Nandes forventninger.

Og jeg forventer uændret trådoverskrift.

I hørte det her først.
Skal vi være ærlige, så har Mattsson vel ikke levet op til nogens forventninger endnu. Ellers har man ihvertfald ikke krævet nok.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Han lever nu nogenlunde op til mine forventninger. Ligesom German Onugha og Luther Sing.
fck-medløber.
Annonce