Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes faktisk han er ganske god, også selvom Nande siger han skal score en masse mål og koste mindre.
fck-medløber.
Han lever nu nogenlunde op til mine forventninger. Ligesom German Onugha og Luther Sing.


Så lyder dine forventninger hellere ikke særlige høje, som jeg skrev. :D

Har lige hørt Frimann på TV3 sport sige at han tror på at Diks kan skifte til en anden dansk klub. Ved ikke hvad han har spist, men det sker sku da ikke. Hvis han ikke forlænger, så er han vel på vej til en større liga.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Har lige hørt Frimann på TV3 sport sige at han tror på at Diks kan skifte til en anden dansk klub. Ved ikke hvad han har spist, men det sker sku da ikke. Hvis han ikke forlænger, så er han vel på vej til en større liga.

Han KAN i princippet alt, han KAN også droppe fodbolden og satse på golf eller vandpolo eller blive kok. Er det realistisk? Ikke rigtigt.
Jeg ved ikke hvad en anden dansk klub skulle tilbyde ham, som han ikke kan få hos os.
Venlig hilsen
Nå, det var agf. Forventet FCM kommer ud med enormt fysisk pres og slår Silkeborg, men jeg forventer også vi slår Lyngby.
Glæder mig over der ikke skal være frostgrader i morgen. Så er det i det mindste ikke med frosne fødder også, når Lyngby scorer i overtiden.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tipsbladet har citeret (noget af det) Frimann sagde
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-stjerne-ville-passe-perfekt-i-broendby

Hvad tipsbladet citerer ham for er blot at Diks vil passe perfekt til den måde Brøndby spiller under JS
Han regner heller ikk med det sker

Han er også citeret for at (håbe) eriksen kommer til fck
Men så tidligere i dag britiske eksperter sagde han kunme tage til Celtic, er det Celtic niveauet man leder på burde fck vel også være en mulighef
Men man skal vel af med mattsson og falk i så fald
Mattsson har ikke startet inde de seneste 4 Superliga kampe.

Det er blevet til indhop på:
12min
14min
4min
9min

Jeg har ikke kritiseret Mattsson i lang tid i Superliga regi, for han har ikke spillet meget Superliga på det seneste.

Jeg er ret sikker på vi havde fået mere ud af at beholde Isak Johannesson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Nixk

Det er bare dumt og total urealistisk i begge tilfælde.

Og manden får penge for hans udtalelser.

Iøvrigt så sagde han også det som jeg skrev Igår:

Har lige hørt Frimann på TV3 sport sige at han tror på at Diks kan skifte til en anden dansk klub.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Er det ikke noget med at Falk og Eriksen er gode venner? Så skulle det være fordi Falk får ham lokket til, at slutte karrieren af på hold med ham.
Jeg håber ikke det sker. Synes han er blevet for stationær og tung. Der ser jeg egentlig Claesson bidrage med mere, selvom de ikke 1:1 er samme type.
Venlig hilsen
Er det ikke noget med at Falk og Eriksen er gode venner? Så skulle det være fordi Falk får ham lokket til, at slutte karrieren af på hold med ham.
Jeg håber ikke det sker. Synes han er blevet for stationær og tung. Der ser jeg egentlig Claesson bidrage med mere, selvom de ikke 1:1 er samme type


Jo, de har kendt hinanden siden de var helt små. Spillede sammen i Middelfart og senere OB. Kunne egentlig være fedt med Eriksen i FCK. Tror dog ikke det sker. Han har eftersigende kun interesse i at repræsentere OB i Danmark.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce