Jeg synes faktisk han er ganske god, også selvom Nande siger han skal score en masse mål og koste mindre.
fck-medløber.
Han lever nu nogenlunde op til mine forventninger. Ligesom German Onugha og Luther Sing.
Har lige hørt Frimann på TV3 sport sige at han tror på at Diks kan skifte til en anden dansk klub. Ved ikke hvad han har spist, men det sker sku da ikke. Hvis han ikke forlænger, så er han vel på vej til en større liga.
Har lige hørt Frimann på TV3 sport sige at han tror på at Diks kan skifte til en anden dansk klub.
Er det ikke noget med at Falk og Eriksen er gode venner? Så skulle det være fordi Falk får ham lokket til, at slutte karrieren af på hold med ham.
Jeg håber ikke det sker. Synes han er blevet for stationær og tung. Der ser jeg egentlig Claesson bidrage med mere, selvom de ikke 1:1 er samme type