Vi kan jo altid prøve, om vi kan omskole ham til 6eren.
Eller vi kan prøve den Christian Eriksen, som jeg kunne google mig til i forhold til Nandes omtale af Christian Eriksen der har en stor lejlighed i København.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.