Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er heller ikke fan, men jeg tror nu godt Christian Eriksen kunne komme på holdet...
fck-medløber.
Mon ikke en halvtung Eriksen på 80% fortsat kan komme på holdet, det kunne være en form for dansk light udgave af Pirlo
peanuts
Vi kan jo altid prøve, om vi kan omskole ham til 6eren.

Eller vi kan prøve den Christian Eriksen, som jeg kunne google mig til i forhold til Nandes omtale af Christian Eriksen der har en stor lejlighed i København.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ham med lejligheden er sikkert en flink fyr, men om han er god nok til at komme på holdet, det har jeg svært ved at vurderer, måske nande har set ham spille og kan komme med en opdatering
peanuts
Han er bedre end den originale Christian Eriksen. Han kan spille alle positioner og kan sparke til bolden med 3 kropsdele.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Christian Eriksen ville være den største transfer i FC København siden Brian Laudrup.. Måske også i hele FCKs historie. Han ville i hvertfald komme i top 5.

Jeg ville elske og se det ske. Så kunne han evt. hjælpe os med at komme i CL igen.. Måske en evn klausul? MAKE IT HAPPEN! :D

Jeg savner godt nok der sker noget positivt i FCK.. Jeg synes det har været en lang nedtur siden vi kom i 1/8 dels finalen i CL.. Rigtig trist faktisk..Vi mangler noget nyt energi og gejst.

Christian Eriksen ville være fuldstændig forrygende både på 8’er, 10’er og højre kanten i den 4231 vi spiller nu.
Højre kanten også? Der hvor vi har skreget på fart og gennembrudstyrke?
Det er ikke ligefrem de første ting der popper frem, når jeg tænker på CE.

Men enig i, at hvis han er en mulighed, så skal vi klart gå efter det.
FCK Arsenal
Ham villa jo spille den istedet for Moi, ind i banen og dirigere spiller og være en trussel udefra.
Jeg kan slet ikke se, hvordan Eriksen ikke ville blive en succes hos os.
Jeg vil se en sikker sejr i dag. Ikke noget med at man skal sidde med hjertet oppe i halsen med 10 minutter igen fordi man ikke har fået lukket kampen.

Idag skal vi give os selv en rigtig fin mulighed for at slutte som såkaldte herbstmeister.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce