Vi er stadig for uskarpe, men virkelig en helstøbt første halveg. Clem spiller fremragende. Hans genpres har været helt sindssygt, og han har været afgørende for at kunne bevare trykket igennem hele halvlegen.
Edit: Der har været problemer med bold. Delaney har karantæne.
Edit: Der har været problemer med bold. Delaney har karantæne.
Kald mig Jakob Skomager