Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi er stadig for uskarpe, men virkelig en helstøbt første halveg. Clem spiller fremragende. Hans genpres har været helt sindssygt, og han har været afgørende for at kunne bevare trykket igennem hele halvlegen.

Edit: Der har været problemer med bold. Delaney har karantæne.
Kald mig Jakob Skomager
Den skal køres hjem sikkert, og der skal tankes selvtillid
@Svoger

Karantæne
Nåh ja. Tak.


Freak-situationen i begyndelsen var heldigvis ikke Rijeka om igen, men satme heller ikke langt fra.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ærgerligt at vi igen ikke har fået kampen lukket tidligt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænkt hvad det kunne blive til, hvis effektiviteten ikke var som vådt bølgepap.
Vi er gået lidt ned i kadence lige nu, hvilket er problematisk, når stillingen kun er 1-0
Cornelius er en blind høne. Han kommer til ingen ting og laver ingen ting.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Nandeyanen

Han havde 2 fine chancer i første halvleg?
Spiller Elias Achouri ikke i klubben længere? Eller er han skadet og i så fald med hvad?

Der er masser tid tilbage. Skal der ikke ske noget fra bænken? Det begynder at blive lige lovlig meget indianer-fodbold.
Annonce