Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg nåede kun lige at rose ham, så laver han en ‘Trott’ 🙄
@DameNdoye2.0 og danped89

Er i vimmer nogle Jinx!
QPR
Det var ikke godt Sander..
Theo Sander er virkelig et niveau eller to over Trott. Håber han, kan holde sig skadesfri.

Og så laver han en Trott.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hold kæft. Har vi ikke en keeper, der har lidt omløb i hovedet?
Kald mig Jakob Skomager
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ej nej nej..

Det er simpelthen utroligt
Jeg tror ikke på det jinx, har også afprøvet det før i tråden uden resultat. :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Total kaos lige nu. Hvor er de erfarne spillere, der får styr på kampen??
Ved ikke om jeg er helt farvet, men rider ham lyngby spilleren, ikke for sygt på Gocho? Men uanset hvad, hvad helvede laver Sander? 😂
Ved ikke om jeg er helt farvet, men rider ham lyngby spilleren, ikke for sygt på Gocho? Men uanset hvad, hvad helvede laver Sander? 😂
Annonce