Det er total kaos-fodbold. Hvor er de erfarne spillere, der får styr på kampen?
Snak
søn 24. nov 2024
Virkeligt voldsomt, at de alle skyder i midten af målet.
Kæft hvor stinker fck når det gælder pt. Det er total panik, ligesom under Jess T.
Kæft hvor stinker fck når det gælder pt. Det er total panik, ligesom under Jess T.
søn 24. nov 2024
Tror ikke på det jinx, har også afprøvet det før i tråden uden resultat. Så den må Sander tage på egen kappe. :D men fint, så er vi da næsten sikker på at Sune vil købe en ny til vinter.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 24. nov 2024
Tror ikke på det jinx, har også afprøvet det før i tråden uden resultat. Så den må Sander tage på egen kappe. :D men fint, så er vi da næsten sikker på at Sune vil købe en ny til vinter.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 24. nov 2024
Aldrig kedeligt at se FCK kampe i år :) Utroligt at sækken ikke blev snørret idag. Og puha Sander, lige som man begyndte at føle sig en smule tryg.
søn 24. nov 2024
Hvor er det vildt at vores ineffektivitet giver så mange problemer at man sidder på kanten af sædet hver gang til slut. Det der indlæg til sidst.. Damn, der var jeg sikker på det var en Silkeborg om igen. Heldigvis headede Warming i sidenettet. Men det jo vildt det skal blive sådan hver gang.
søn 24. nov 2024
Det siger meget om de andre hold, at vi kan ligge nr. 1 på trods af så ufatteligt mange fejl i denne her sæson.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Redigeretsøn 24. nov 2024
xG siger 2.8 til FCK og 0.7 xG til Lyngby.
Vi er for ineffektive i begge ender desværre. Vores modstandere skal kun bruge halvt så mange chancer som os for at score mål.
Vi er for ineffektive i begge ender desværre. Vores modstandere skal kun bruge halvt så mange chancer som os for at score mål.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 24. nov 2024
Det er på tide at ringe til Strudal og lokke ham ind som angrebstræner.
Batman Close. London W12.
søn 24. nov 2024
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/brasiliansk-darling-vil-gerne-blive-i-fc-koebenhavn
Han vil gerne blive her og var det €1m det kostede at købe ham fri fra Cruzeiro? Det er da bare med at trykke på knappen
Han vil gerne blive her og var det €1m det kostede at købe ham fri fra Cruzeiro? Det er da bare med at trykke på knappen
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.