Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er total kaos-fodbold. Hvor er de erfarne spillere, der får styr på kampen?
Virkeligt voldsomt, at de alle skyder i midten af målet.

Kæft hvor stinker fck når det gælder pt. Det er total panik, ligesom under Jess T.
Tror ikke på det jinx, har også afprøvet det før i tråden uden resultat. Så den må Sander tage på egen kappe. :D men fint, så er vi da næsten sikker på at Sune vil købe en ny til vinter.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Tror ikke på det jinx, har også afprøvet det før i tråden uden resultat. Så den må Sander tage på egen kappe. :D men fint, så er vi da næsten sikker på at Sune vil købe en ny til vinter.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Aldrig kedeligt at se FCK kampe i år :) Utroligt at sækken ikke blev snørret idag. Og puha Sander, lige som man begyndte at føle sig en smule tryg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er det vildt at vores ineffektivitet giver så mange problemer at man sidder på kanten af sædet hver gang til slut. Det der indlæg til sidst.. Damn, der var jeg sikker på det var en Silkeborg om igen. Heldigvis headede Warming i sidenettet. Men det jo vildt det skal blive sådan hver gang.
Det siger meget om de andre hold, at vi kan ligge nr. 1 på trods af så ufatteligt mange fejl i denne her sæson.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
xG siger 2.8 til FCK og 0.7 xG til Lyngby.

Vi er for ineffektive i begge ender desværre. Vores modstandere skal kun bruge halvt så mange chancer som os for at score mål.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er på tide at ringe til Strudal og lokke ham ind som angrebstræner.
Batman Close. London W12.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/brasiliansk-darling-vil-gerne-blive-i-fc-koebenhavn

Han vil gerne blive her og var det €1m det kostede at købe ham fri fra Cruzeiro? Det er da bare med at trykke på knappen
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce