Har netop set første program i Don Ø serien, skønt det er en ensidig fortælling er det bekymrende at der lægges vægt på at hele forretningsgrundlaget for fodboldklubben og senere succes var købet af Parken.. 2 selskaber vores ejerkreds nu ønsker at splitte fra hinanden.. Det er bekymrende og netop noget jeg selv har påpeget mange gange.. Der er simpelthen for meget synergi forbundet imellem klub og Stadion til at det giver fornuft at skille de 2 selskaber fra hinanden..
Snak
Redigeretsøn 24. nov 2024
"Hvor er det vildt at vores ineffektivitet giver så mange problemer at man sidder på kanten af sædet hver gang til slut. Det der indlæg til sidst.. Damn, der var jeg sikker på det var en Silkeborg om igen. Heldigvis headede Warming i sidenettet. Men det jo vildt det skal blive sådan hver gang."Rimeligt enig - der mangler ikke spænding. Til gengæld mangler sikkerheden i spillet fortsat, relationerne er ikke helt stabile ... og vort offensive punch er svingende, tenderende mod ineffektivt. Indimellem får man indtryk af at vi ikke rigtigt får flyttet røven op af vandskorpen, både fordi vi skal begå os fra hånd til mund i mange kampe og fordi vi med ofte tamme præstationer tilsyneladende forsat kan flyde i en suppe, som både er svingende i kvalitet og, blandt de bedste 6-8 stykker, indtil videre ret lige.
Men jeg giver fortsat Neestrup og staben 50/50 på at det bliver bedre i foråret. Vi bør dog (fortsat) snarest styrke os med en (udlands)erfaren assistent.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
søn 24. nov 2024
Fck uden et stadion er vel så den eneste topklub i verden uden eget stadion. First mover advantage - eller kæmpe idioti
man 25. nov 2024
Fck uden et stadion er vel så den eneste topklub i verden uden eget stadion. First mover advantage - eller kæmpe idioti
Ja hvis du ikke regner fx Man City og Chelsea mm som topklubber, så har du nok ret
Is it cold in his shadow?
man 25. nov 2024
Nå, vi skal nok vinde mod nordsjælland, hvis vi vil overvintre på første pladsen - FCM har SIF i dag og Vejle i næste runde
man 25. nov 2024
Ja hvis du ikke regner fx Man City og Chelsea mm som topklubber, så har du nok ret
En kommunal leasingaftale er næppe at sammenligne med en kommerciel aftale. City betaler vitterligt for slid og høster al indtægt. Ingen kommercielle operatører vil udleje til kostpris.
Redigeretman 25. nov 2024
Hvem var det her inde der nævnte Neestrups manglende indskiftninger??? Jeg har lavet en opgørelse som gør fra Runde 16 og så ned af i rækkefølge.
Lyngby: 3 indskiftninger
AGF: 2 indskiftninger
SIF: 3 indskiftninger
BIF: 2 indskiftninger
Vejle: 4 indskiftninger
SIF: 5 indskiftninger
Vejle: 4 indskiftninger
AaB: 5 indskiftninger
FCM: 5 indskiftninger
BIF: 3 indskiftninger
FCN: 5 indskiftninger
VFF: 5 indskiftninger
Søn: 5 indskiftninger
RFC: 4 indskiftninger
AGF: 5 indskiftninger
Lyngby: 5 indskiftninger
Vi har brugt alle 5 indskiftninger i 8 ud af 16 Superliga kampe.
Det er jeg overrasket over. Godt set.
Hvad tror I det kan skyldes at Neestrup ikke vil bruge alle 5 indskiftninger?
Lyngby: 3 indskiftninger
AGF: 2 indskiftninger
SIF: 3 indskiftninger
BIF: 2 indskiftninger
Vejle: 4 indskiftninger
SIF: 5 indskiftninger
Vejle: 4 indskiftninger
AaB: 5 indskiftninger
FCM: 5 indskiftninger
BIF: 3 indskiftninger
FCN: 5 indskiftninger
VFF: 5 indskiftninger
Søn: 5 indskiftninger
RFC: 4 indskiftninger
AGF: 5 indskiftninger
Lyngby: 5 indskiftninger
Vi har brugt alle 5 indskiftninger i 8 ud af 16 Superliga kampe.
Det er jeg overrasket over. Godt set.
Hvad tror I det kan skyldes at Neestrup ikke vil bruge alle 5 indskiftninger?
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 25. nov 2024
der kan vel kun være 2 årsager Nande
1) han stoler ikke på dem på bænken, men det tvivler jeg ærlig talt på
2) han er tilfreds med kampbilledet
jeg tvivler på grund1, da man jo har ret god kvalitet på bænken i denne sæson sammenlignet med sidste
er det grund2 er det jo ikke så heldigt, når vi ikke har haft mere magtovertag
Dog synes jeg det er vildt at Chiakha ikke har fået et eneste minut siden han scorede sine 2 mål, det er ikke mit indtryk at Corner brænder banen af heller, eller garant for mål
Jeg er ved at tro at projekt Corner er at få kørt ham i stilling til et januar-salg, ellers forstår jeg ikke man ikke giver mere spilletid til Onughka eller Chiakha
Eller måske har Nees bare en ...kha-fobi
Men igen, vi ligger nr1, så manden har vel ret
1) han stoler ikke på dem på bænken, men det tvivler jeg ærlig talt på
2) han er tilfreds med kampbilledet
jeg tvivler på grund1, da man jo har ret god kvalitet på bænken i denne sæson sammenlignet med sidste
er det grund2 er det jo ikke så heldigt, når vi ikke har haft mere magtovertag
Dog synes jeg det er vildt at Chiakha ikke har fået et eneste minut siden han scorede sine 2 mål, det er ikke mit indtryk at Corner brænder banen af heller, eller garant for mål
Jeg er ved at tro at projekt Corner er at få kørt ham i stilling til et januar-salg, ellers forstår jeg ikke man ikke giver mere spilletid til Onughka eller Chiakha
Eller måske har Nees bare en ...kha-fobi
Men igen, vi ligger nr1, så manden har vel ret
man 25. nov 2024
Jeg er også undrende over, at Andreas Cornelius skal blive ved med at have fuld tid, når han tydeligvis bliver træt i hoved og krop i løbet af kampene.
Nu har vi heldigvis een mere der kan lave mål i en af Nandes yndlingsspillere. Så mangler vi bare at Magnus Mattson scorer et mål.
Nu har vi heldigvis een mere der kan lave mål i en af Nandes yndlingsspillere. Så mangler vi bare at Magnus Mattson scorer et mål.
fck-medløber.
man 25. nov 2024
Spillere der vel skal skibbes videre i vintervinduet
Runarsson (3. keeperen skal vel ikke være 30 år men et talent)
Diks (vi kan lige så godt få en skilling for ham, for en forlængelse bliver det jo ikke til), og vi har 7 friske forsvarer klar allerede og så boile
Meling er ikke meldt skadet, men ikke engang i kamptruppen - så han må vel også komme videre når både Lopez og Diks er foran her
(så skal der dog en venstre back ind eller rykkes op, hvis de begge ryger)
Larsson skal vel også videre, når Roony er retur
Runarsson (3. keeperen skal vel ikke være 30 år men et talent)
Diks (vi kan lige så godt få en skilling for ham, for en forlængelse bliver det jo ikke til), og vi har 7 friske forsvarer klar allerede og så boile
Meling er ikke meldt skadet, men ikke engang i kamptruppen - så han må vel også komme videre når både Lopez og Diks er foran her
(så skal der dog en venstre back ind eller rykkes op, hvis de begge ryger)
Larsson skal vel også videre, når Roony er retur