Jeg kan huske at jeg skrev at efteråret ville være godkendt, hvis vi ikke var mere end 3 point bagud til vinter, men det var inden FCMs lille krise var begyndt. Nu ville jeg nok være skuffet, hvis det endte sådan. For det ville vel kræve to FCM sejre og et nederlag til os i den sidste kamp.
Så vi bør nu som minimum have en delt. 1 plads henover vinteren. Så kan vi håbe at FCM vil smide flere point i deres sidste to kampe, for så er vi alene på 1.pladsen med en sejr i vores sidste kamp i Superligaen 2024.
Så vi bør nu som minimum have en delt. 1 plads henover vinteren. Så kan vi håbe at FCM vil smide flere point i deres sidste to kampe, for så er vi alene på 1.pladsen med en sejr i vores sidste kamp i Superligaen 2024.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.