@elendil
Det ser nok også hårdere ud, end jeg mener det. Han har absolut potentiale. Men jeg opponerer bare imod den opfattelse, at han ‘er’ central midtbane. I mine øjne er han først og fremmest alsidig. Og så er han ung, så der er grænser for, hvad man kan forlange og forvente af ham. I øvrigt enig i, at han virker til at have spilforståelse. God i presspillet.
Det ser nok også hårdere ud, end jeg mener det. Han har absolut potentiale. Men jeg opponerer bare imod den opfattelse, at han ‘er’ central midtbane. I mine øjne er han først og fremmest alsidig. Og så er han ung, så der er grænser for, hvad man kan forlange og forvente af ham. I øvrigt enig i, at han virker til at have spilforståelse. God i presspillet.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå