Jeg er spændt på hvad Sune kigger efter til vinterpausen. Forhåbentlig en spiller med mål i støvlerne.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
SIF var nu ganske gode i 2. Halvleg, utroligt FCM får hevet den hjem. 37%-63% bold, 0.74-1.34 xG, 7-13 i afslutninger, 2-6 i hjørne. Jeg så ikke 1. Halvleg, men FCM var godt nok dårlige i 2. Og kun Olafsson skyld at de vinder. 29% bold og 0 afslutninger i 2. Halvleg.
Vi var 100% blevet straffet, hvis det var os.
Det samme med Onughka, han gør det fint ud fra den pris han har kostet.
Jordan Larsson skal også gøre det bedre selvom at han kun har kostet 15 mio.kr.