Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er spændt på hvad Sune kigger efter til vinterpausen. Forhåbentlig en spiller med mål i støvlerne.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes det er mere presserende, at vi får en klasse målmand. Desværre..

Jeg tror meget på Theo er fremtiden, men det er lige tidligt nok. En udlejning til en topklub i 1div eller bundklub i Superligaen ville være fordelagtigt.
En klasse målmand koster mange skejsere.

Trott ligger stadig omkring toppen hvad angår målmand stats i Superligaen.

FCK har valgt discount løsningen og her er Trott fin nok.

Det samme med Onughka, han gør det fint ud fra den pris han har kostet. Det er jo Mukairu og Karamoko priser man har betalt.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.

SIF var nu ganske gode i 2. Halvleg, utroligt FCM får hevet den hjem. 37%-63% bold, 0.74-1.34 xG, 7-13 i afslutninger, 2-6 i hjørne. Jeg så ikke 1. Halvleg, men FCM var godt nok dårlige i 2. Og kun Olafsson skyld at de vinder. 29% bold og 0 afslutninger i 2. Halvleg.

Vi var 100% blevet straffet, hvis det var os.


Vi blev straffet! Til sammenligning så vores stats mod Silkeborg ud således

62% - 38% boldbes.
27 - 6 afslutninger
3,71 - 1,22 xG

Resultat 2-2.

FCM 2. Halvleg var mere rædderlig end Silkeborgs 1. Halvleg. Flot at FCM kan vinde den slags kampe, omvendt er det sgu noget begrænset hvad der peger fremad for dem.

Vi skal derimod selv lære at sparke bolden i kassen og ikke give mål væk på så få chancer. Vi kan jo passende starte på torsdag.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Det samme med Onughka, han gør det fint ud fra den pris han har kostet.


Jeg tillader mig ikke at stirre blind på en transferpris for at vurdere en spiller i fck. Trott og Onugkha skal løfte sit niveau eller også er de spild af plads i truppen, selvom at Trott nok ville være en fin reservemålmand. Giorgi har f.eks. kostet endnu mindre fordi at han kun er lejet, men har sku stadig forventninger til manden baseret på hvilket niveau FCK skal have og ikke deres pris for at være i FCK.

Jordan Larsson skal også gøre det bedre selvom at han kun har kostet 15 mio.kr.

Selv hvis man kommer “gratis” på en fri transfer, så skal der jo stilles forventninger.

Okugkha har indtil videre præsteret intet, så den er ikke godkendt endnu IMO.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Nandeyanen

Men det er jo ikke helt korrekt. Trott er jo ikke fin nok, ellers ville Nees heller ikke have bænket ham. Realiteten er jo også, at han har i nyere tid skabt utrolig meget usikkerhed ved indlægsspil, og så imponerende har han heller ikke været på stregen.
personligt tror jeg også at man kikker på keeper posten, angribere har vi nok af, på et tidspunkt må de vel begynde at sparke boldene ind, Cornelius er på magisk vis blevet klar, og 7-9-13 ligner en der kan spille hver kamp, og derfor tror jeg ikke at der bliver smidt en 30-40 millioner efter en ny angriber, Corner, Onugkha, Larsson og Amin må simpelthen være nok.

Der mangler fortsat fart på kanterne, så muligvis der også bliver kikket på en raket til højre kanten, og ellers skal der vel permanente kontrakter til Robert, Gocho og måske også Pantelis, synes dog der er begyndt at snige sig lidt FCK syge ind i hans forsvarsspil.

peanuts
Jordan Larsson skal også gøre det bedre selvom at han kun har kostet 15 mio.kr.

Det er virkelig også en mærkværdig historie med ham. Han blomstrede vel op i foråret, fik en permanent kontrakt og så visnede han ellers fuldstændig igen.
Han viste prøver på, at han ihvertfald har målnæse, men det seneste lange stykke tid virker han helt blottet for selvtillid.
Jeg ved ikke, hvad man gør for at få ham tilbage på sporet? Lejeaftale, måske? Lige nu, synes jeg at tiden er for kritisk til at give ham tid til at spille sig skarp hos os igen
Venlig hilsen
Ja, jeg tror det ville være fint, hvis vi kunne komme af med Larsson og få en anden kant, som kan spille på kanten istedet for Froholdt.

Jeg tror hellere ikke at Roony forlænger ellers var det vel sket imens at han var skadet. Så ingen grund til at tænke på ham.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Christian Eriksen ville være en kæmpe hjælp til at få FCK på rette kurs igen.
Det kunne være så fedt..

Og så evt Jakob bruun larsen eller Robert skov.
Annonce