JBL er rygtet til Stuttgart i dag (kan ikk huske om det var bold eller tipsbladet)
Roony kan evt have skrevet under på en ny kontrakt der træder i kræft efter hans skade måske? hvis han skal have en lønforhøjelse, giver det vel god mening at det først sker efter han er fit for fight.
Sahsah spiller han kun venstre kanten, ellers kunne man vel tage ham hjem og spille højrekanten
Men antager han kom ud for at få spilletid - og det får han nok ikk meget af med Robert, Achouri og Moi
Roony kan evt have skrevet under på en ny kontrakt der træder i kræft efter hans skade måske? hvis han skal have en lønforhøjelse, giver det vel god mening at det først sker efter han er fit for fight.
Sahsah spiller han kun venstre kanten, ellers kunne man vel tage ham hjem og spille højrekanten
Men antager han kom ud for at få spilletid - og det får han nok ikk meget af med Robert, Achouri og Moi