Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi skulle have købt Kasper Schmeichel
"Jordan Larsson har i øvrigt ikke ramt målet endnu denne sæson. Ikke scoret, bare afsluttet indenfor målrammen."

Den faste aftale med ham, kommer til at stå tilbage som en af de mere trælse handler. Manden er reelt ikke god til noget. Ikke specielt hurtig, ikke særlig træfsikker, ikke en videre god dribler - kan ikke sætte sin direkte mand. Og indgår egentlig heller ikke særlig godt i spillet. Man kan håbe på, at der er en eller anden svensk klub, der gider overtage bare halvdelen af hans løn.
København.
Vinder vi i dag tror I? Vil vel være en gigant fiasko, hvis vi ikke gør?
Ja det tror jeg og det vil også være en fiasko hvis vi ikke gør.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Garananga slog jo igennem i Brest fra Belarus. Så han må kende vores modstander idag. Tror dog ikke at han starter men hvem ved.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Angående Cornelius snakken.

Så er det ikke prangende at han kun er kommet frem til 2.5xG i forhold til de spilleminutter han har fået i Superligaen.

Orri har fået færre spilleminutter end Cornelius men har højere xG 4.1 og har scoret 5 mål.

Som type er Cornelius et mismatch i FCK. Han skal have indlæg i lufthøjde og dem laver vi ikke mange af.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Corner bliver hellere ikke serveret ret tit. Vi har ikke nok indlæg som rammer ham og han er jo ikke en spiller som skaber chancerne selv længere.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Da man solgte Orri, købte man så en Cornelius- eller Orri-wannabe i Vejle?

Nogle gange kan man undre sig over hvor lidt den sportslige ledelse forstår. I hvert fald når man ser oraklerne herinde analysere.
Batman Close. London W12.
Onughka fortalte at han først hørte om FCKs interesse få dage før deadline dag og alt gik ekstremt hurtigt.

Han fik også kun en kontrakt på 2 år, hvilket er fint fordi han er et panik indkøb.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Der er en kæmpe chance for at FCK kan træde direkte ind i Champions League gruppespilskampene grundet koefficient regnskabet hvis FCK vinder mesterskabet.

Det kan jo undre en at man ikke investerer lidt ekstra og tage chancen for at øge procenterne for at vinde mesterskabet og så score kassen igen på CL.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce