Det kan jo undre en at man ikke investerer lidt ekstra og tage chancen for at øge procenterne for at vinde mesterskabet og så score kassen igen på CL.
Det vil de ikke dem der sidder med nøglerne til det eventyr. Vi havde verdens bedste chance for at komme. for tredje år i træk i CL. Og det var da tydeligt, at der blev sagt med kæmpe fed nej.
Hvorfor skulle de så ville den her gang? Tror ikke på det kommer til at ske.
Sådan nogle vatpikke..