Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor mange serie 5 fejl er vi oppe på i den her sæson? Direkte pinligt
Sjovt som der bliver sagt at der skal være forskel, men det er der bare ikke og det er vel netop denne sæson i en nøddeskal..
Corner, come on. Det var ellers et godt indlæg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vanvittig tackling på Delaney
Vi skal ike glemme at et point på en svær udebane også er værd at tage med🙄
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vildt nok at være presset af mægtige Minsk..
Synes bestemt ikke vi er presset? Vi skal bare tage os sammen og lade være med at forære mål væk i hver eneste kamp.
Mon Sune ser med? Det har godt nok været pinligt og ynkeligt indtil nu.. Nærmest umuligt at se hvad planen er, mest af alt ligner det at vi trækker tiden og satser på uafgjort..
Synes bestemt ikke vi er presset? Vi skal bare tage os sammen og lade være med at forære mål væk i hver eneste kamp.


Vi kunne jo også prøve at være målsøgende og gå efter at vinde 4-0.. Det havde været bedre end at forsøge at trække tiden og vente på de andre scorer..
@(u)tilfreds

Hvilken kamp ser du?
Annonce