@utilfreds
Din agenda er så åbenlys... Minsk har jo ingen lunde presset os. Vi har vel ca. 80% af spillet. Det bliver så forvandlet virkelig dårlig, primært fordi vi insisterer at spille med en angriber der slet ikke har mål i støvlerne eller kan indgå i kombinationsspil. Samtidig har vi 3 målmænd som også insisterer på at skulle koste mål i hver anden kamp de stiller op i.
Lad os få en voksen målmand og en angriber som ikke begrænser os.
Din agenda er så åbenlys... Minsk har jo ingen lunde presset os. Vi har vel ca. 80% af spillet. Det bliver så forvandlet virkelig dårlig, primært fordi vi insisterer at spille med en angriber der slet ikke har mål i støvlerne eller kan indgå i kombinationsspil. Samtidig har vi 3 målmænd som også insisterer på at skulle koste mål i hver anden kamp de stiller op i.
Lad os få en voksen målmand og en angriber som ikke begrænser os.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”