Snak

Mere indhold efter annoncen
@utilfreds

Din agenda er så åbenlys... Minsk har jo ingen lunde presset os. Vi har vel ca. 80% af spillet. Det bliver så forvandlet virkelig dårlig, primært fordi vi insisterer at spille med en angriber der slet ikke har mål i støvlerne eller kan indgå i kombinationsspil. Samtidig har vi 3 målmænd som også insisterer på at skulle koste mål i hver anden kamp de stiller op i.

Lad os få en voksen målmand og en angriber som ikke begrænser os.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Nej det er lidt som at snakke med min gamle demente mor, det er det samme sludder hver gang
peanuts
Jeg er overbevist om, at Sune ikke ser FCKs kampe. Sune er ligeglad med fodbold.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Den kamp hvor vi spiller bolden langsomt frem og tilbage på vores egen banehalvdel, ubeslutsomt og idéforladt.. Hvilken kamp ser du? I de sidste 15 minutter var Minsk forsøg på indlag og hovedstød noget nær det tætteste der har været på en gennemspillet chance..
En kamp der skal vindes, som gælder liv eller død i denne turnering og som bør være et langt stormløb på Minsk er reduceret til 1-1, sløset spil og et tempo der minder om et plejehjem der er ude at motionere..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi er jo slet ikke pressede.... til gengæld er vi enormt nemme at dæmme op for, fordi vi har SÅ enormt lidt fart i vores spil.

Derudover: Hvorfor insistere på at Corner skal spille samtlige kampe fra start? Man bliver simpelthen nødt til at give en af de 2 andre chancen snart. For lige meget hvordan man vender og drejer det, så skal han simpelthen måles på mål....
QPR
Kom så Diks!!
Sådan!!
Der skulle de godt nok have været reduceret til 10 mand.

Det dræber al dynamik offensivt, at Diks spiller vb. Vi skaber ingen overtal på kanten.
Kald mig Jakob Skomager
Corner har seriøst ikke evnerne til kombinationsspil. Det er deprimerende at se på.

Hvad fanden skal Chiakha vise for at få chancen igen?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce