Vi er meget afhængige af at have Moi på holdet, som har et touch på bolden, som gør, at man kan spille ham selv når han er presset. Det har vi ikke rigtigt andre, der kan. Og det er nødvendig at have ham, bl.a. fordi vi ikke har en ret god etableret offensiv. Det var egentlig lidt det samme i 10/11 i de perioder, Grønkjær ikke var på toppen. Der måtte Bolanos (som også have et fantastisk touch) trække meget ind i banen og udfylde samme rolle, som Moi gør pt.