Snak

Mere indhold efter annoncen
Corner har slet ikke niveauet imo. Han skal have en bold i hoved for at score og spillet med bolden er (har aldrig) været specielt godt.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Hva.. hvornår skifter vi ud? 😂 corner er total ugidelig igen i dag.
Må indrømme, at hatzidiakos virkelig, laver mange fejl, hvor fokus bliver tabt. Han sløser alt for meget.
Marcos Lopes for Diks
German for Corner
Froholdt for Robert
Kald mig Jakob Skomager
German O, ville bare være en direkte erstatning af corner. Han har virkelig været skidt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Til Corners forsvar har han i den grad heller ikke fået meget at arbejde med..

Kan ikke se German skulle kunne gøre noget bedre..
Vi er meget afhængige af at have Moi på holdet, som har et touch på bolden, som gør, at man kan spille ham selv når han er presset. Det har vi ikke rigtigt andre, der kan. Og det er nødvendig at have ham, bl.a. fordi vi ikke har en ret god etableret offensiv. Det var egentlig lidt det samme i 10/11 i de perioder, Grønkjær ikke var på toppen. Der måtte Bolanos (som også have et fantastisk touch) trække meget ind i banen og udfylde samme rolle, som Moi gør pt.
German fik primært chancen i starten af sæsonen, hvor vi var endnu dårligere spillende end i dag.... så jeg synes stadig han godt kunne få lidt mere tillid.

Men at insistere på at Corner eller German skal deltage i småspillet uden for modstanderens felt, er fandme heller ikke at gøre nogle af dem en tjeneste.
QPR
Fuck en lorte dommer. Ærligt, de skulle have haft to vist ud. 😂
Ja det er voldsomt med semi-grove frispark der bliver begået uden konsekvens fra dommerens side.
peanuts
Annonce