Der er virkelig ikke meget positivt at sige, udover 3 point og videre. 😂 nøj minsk var dårlige. Og jeg forstår ikke, hvor kvaliteten i offensiven er blevet af. Larsson er en skygge af sig selv, og er ofte bænket, Mattsson bliver brugt helt forkert.. og så har vi to stationære angribere, der kan de samme ting, og alligevel så, er de taktiske dispositioner ikke, i deres favør.
Snak
Redigerettors 28. nov 2024
Deprimerende niveau. Projekt Corner er en kæmpe dødssejler. Fint at han er blevet i stand til at løbe rundt igen, men han ligner jo seriøst en 3. div. spiller! Hvorfor hulen har han så lang snor? German og Chiaka er sikkert ikke meget bedre - men vi ville stensikkert være 100 % stærkere med Claesson på nieren.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
tors 28. nov 2024
Enig med jer andre som kræver mere fra Corner. Når men 3 point.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigerettors 28. nov 2024
Corner har fået rigeligt. Mister utroligt mange bolde. Indlæg står ham primært stille og venter på den og når den endelig rammer ham i hoved, synes han heller ikke at han sin tidligere evner.
Jeg er så sådan heller ikke fan af Onugkha indkøbet, men det kan ikke blive meget dårligere.
Corner er hovedårsagen til at vi er så ufarlige foran mål. Vi har placeret en spiller foran mål, som lige mest af alt forsøger at lægge chancerne op til andre, hvis evne naturligvis ikke er at sparke bolden i mål(så var de nok blevet angriber). Onugkha synes dog at have det naturlige målscorer gen i sig, hvis det bliver startet og han spillet ind. Jeg så dog gerne man hentede en ordentlig erstatning.
Edit
Som kritik til Nees, skal det også lyde at jeg synes han sætter holdet mellem 2 stole. Trods at han gerne vil sætte spillet op med pasninger, så stiller vi op med et overtal af spillere i den offensive del, hvis primær evner ikke er på bolden og det er endda til trods for, at vi næppe har været dårligere på dødbolde.
Når man ser Corner på det her hold, kommer man jo til at savne Biels evner til at komme i feltet på den rigtige måde og indgå i relationer.
Jeg er så sådan heller ikke fan af Onugkha indkøbet, men det kan ikke blive meget dårligere.
Corner er hovedårsagen til at vi er så ufarlige foran mål. Vi har placeret en spiller foran mål, som lige mest af alt forsøger at lægge chancerne op til andre, hvis evne naturligvis ikke er at sparke bolden i mål(så var de nok blevet angriber). Onugkha synes dog at have det naturlige målscorer gen i sig, hvis det bliver startet og han spillet ind. Jeg så dog gerne man hentede en ordentlig erstatning.
Edit
Som kritik til Nees, skal det også lyde at jeg synes han sætter holdet mellem 2 stole. Trods at han gerne vil sætte spillet op med pasninger, så stiller vi op med et overtal af spillere i den offensive del, hvis primær evner ikke er på bolden og det er endda til trods for, at vi næppe har været dårligere på dødbolde.
Når man ser Corner på det her hold, kommer man jo til at savne Biels evner til at komme i feltet på den rigtige måde og indgå i relationer.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
tors 28. nov 2024
Igen bruger vi kun 3 indskiftninger. Det er vel fordi Nees mener at der ikke er nok kvalitet.
Men jeg mener at Amin Chiakha vil have hjulpet på spillet ved at komme ind de sidste 10 minutter
Men jeg mener at Amin Chiakha vil have hjulpet på spillet ved at komme ind de sidste 10 minutter
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 28. nov 2024
Jeg er enig med mange andre. Corner må ud.
Så gerne at Nees gik tilbage til Claesson på top med Matsson bagved i en 4-2-3-1 og så må de to ligge og bytte plads, så Matsson kan tage de dybe løb, og Claesson komme i boksen hvor han er bedst, nemlig på løbene i 2.række.
Så kan Corner også komme ind hvis vi jagter et mål i slutfasen og - forhåbentlig - mose nogle trætte forsvarsspillere fra modstanderholdet.
Så gerne at Nees gik tilbage til Claesson på top med Matsson bagved i en 4-2-3-1 og så må de to ligge og bytte plads, så Matsson kan tage de dybe løb, og Claesson komme i boksen hvor han er bedst, nemlig på løbene i 2.række.
Så kan Corner også komme ind hvis vi jagter et mål i slutfasen og - forhåbentlig - mose nogle trætte forsvarsspillere fra modstanderholdet.
FCK
Arsenal
tors 28. nov 2024
Neestrup præsterer absolut minimum, og alligevel har han fået noget der minder om en livstidskontrakt. Det er mig en gåde at han over så lang tid ikke kan få dette hold til at præstere bedre resultatmæssigt. Jeg ser absolut ingen udvikling i holdet.
Redigeretfre 29. nov 2024
Så Chiakha kommer ind og scorer 2 i sidste europa kamp, men har ikke fået et eneste minut siden?
Og corner har ikk scoret et eneste mål siden - så forstår ærligt ikke man ikk skifter ham ud efter 70 min
Den eneste forklaring er man vil sælge ham i vintervinduet, og inden vise han er fit for fight, ellers giver dispositionen ingen mening
Og corner har ikk scoret et eneste mål siden - så forstår ærligt ikke man ikk skifter ham ud efter 70 min
Den eneste forklaring er man vil sælge ham i vintervinduet, og inden vise han er fit for fight, ellers giver dispositionen ingen mening