Mit bud vil være, at 1 og 2 skal kombineres.
Der er stadig tempomæssige mangler på holdet, men som ligaen har udviklet sig ligner det godt nok, at en kvalificeret skarp angriber og en målmand der kan tage med hænder er tæt på at være nok til, at vi bør kunne vinde ligaen. Selvfølgelig med forbehold for, at de andre ikke forstærker sig eller udvikler sig. Og det gør de jo nok, i hvert fald nogle af dem.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.