Det er jo svært at spå, især om fremtiden. Men jeg tænker at Robert og Gocholeishvili formentlig bliver signed. Lopez afhænger dels af hvad man ellers kan finde, dels af om Diks forlænger eller bliver solgt, dels om han formår at præstere mere stabilt. Pantelis gør det ok-fint uden at være prangende, så det afhænger sikkert både af den aftalte pris og af hvad der ellers er tilgængeligt.
Nordli ville være en mærkelig signing at ønske sig. Han kan næsten ikke blive mindre Daramy-kant. Han er nærmere en slags fløjens Mattsson.
Batman Close. London W12.