Ja det vil være lidt af en Mattsson handel.
Han spiller 2 hele sæsoner i Holland for et midterhold og scorer 4 mål hver sæson og så i sin 3. sæson i Holland går alt ind og vi køber ham efter et halvt år.
Jeg synes ikke Mattsson er en dårlig spiller. Men han er købt ind for mål og det bidrager han ikke med, det er derfor Claesson spiller i stedet for
Han spiller 2 hele sæsoner i Holland for et midterhold og scorer 4 mål hver sæson og så i sin 3. sæson i Holland går alt ind og vi køber ham efter et halvt år.
Jeg synes ikke Mattsson er en dårlig spiller. Men han er købt ind for mål og det bidrager han ikke med, det er derfor Claesson spiller i stedet for
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.