Jeg er ret sikker på at Diks bliver kontrakten ud, og så skifter til sommer på en fri, hvem skal lave mål for FCK hvis han smutter :).
Men respekt til ham, jeg er helt sikker på at han gerne ville være smuttet i sommers, jeg ved ikke hvor sexet Como er, men Gladbach er en stor klub i min verden, men der har ikke været nogen klagen i medierne fra ham eller en eller anden agent, over at han ikke fik lov til at skifte, så respekt fra min side over at han respekterer sin kontrakt.
Men respekt til ham, jeg er helt sikker på at han gerne ville være smuttet i sommers, jeg ved ikke hvor sexet Como er, men Gladbach er en stor klub i min verden, men der har ikke været nogen klagen i medierne fra ham eller en eller anden agent, over at han ikke fik lov til at skifte, så respekt fra min side over at han respekterer sin kontrakt.
peanuts