Det irriterende ved at FCM får alt for mange point, er at de ikke bliver taget fra dem senere. Hvis de spiller til niveau i foråret, står de pludselig ret godt i forhold til mesterskabet.
Det var det samme dengang Brøndby vandt (eller næsten-vandt). Der fik de helt absurd for mange point i efteråret.
Øjetesten er ikke god for FCK, men Nande har ret i, at hvis vi bare konverterede lidt flere af de 35 skud på mål vi har pr. kamp, var vi milevidt foran nu. Selvfølgelig sammenholdt med at FCKs målmand og forsvar begrænser klovneriet i en grad, så Vejle ikke længere griner af os.
fck-medløber.