8 hold har scoret 29 mål eller flere. Det er 2/3 dele af Superligaen.
FCK er på 29 mål. Det er bare ikke godt nok i forhold til FCK er det mest chanceskabende hold i Superligaen.
At vores konkurrenter overpræsterer er irriterende. Men hvis FCK bare havde konverteret normalvis havde vi haft et solidt forspring og så kunne det rende os i røven at konkurrenterne overpræsterer.
At det ligger så tæt er alene FCKs egen skyld.
FCKs uafgjorte mod Randers 10 mænd og Silkeborg kampene kommer til at plage os. Så er der selvfølgelig nederlaget til FCM som ikke burde have sket. Det samme mod det Polske hold i Conference League. Den kamp burde ikke have resulteret i et nederlag.
FCK er på 29 mål. Det er bare ikke godt nok i forhold til FCK er det mest chanceskabende hold i Superligaen.
At vores konkurrenter overpræsterer er irriterende. Men hvis FCK bare havde konverteret normalvis havde vi haft et solidt forspring og så kunne det rende os i røven at konkurrenterne overpræsterer.
At det ligger så tæt er alene FCKs egen skyld.
FCKs uafgjorte mod Randers 10 mænd og Silkeborg kampene kommer til at plage os. Så er der selvfølgelig nederlaget til FCM som ikke burde have sket. Det samme mod det Polske hold i Conference League. Den kamp burde ikke have resulteret i et nederlag.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.