Det kommer vel i sidste ende an på hvilke klausuler og vilkår Rosenborg har købt ham på, står FCK nu til 50% af beløbet over de 1,3 så er det vel ok, og det er vel ikke umuligt der er lavet en tilsvarende klausul på Sahsah som der er på Thomas Sørensen i Viborg.
Ja, det har du ret i. Kunne være formildende omstændigheder med lidt forhåbentlig gode klausuler. Det bliver dog spændende, hvor hele konceptet med "stjerner og talenter" lander - især når de bedste bliver solgt for kæmpe beløb meget tidligt i deres udvikling, og mange af de næstbedste søger videre i jagten på spilletid.
Ja, det har du ret i. Kunne være formildende omstændigheder med lidt forhåbentlig gode klausuler. Det bliver dog spændende, hvor hele konceptet med "stjerner og talenter" lander - især når de bedste bliver solgt for kæmpe beløb meget tidligt i deres udvikling, og mange af de næstbedste søger videre i jagten på spilletid.