Snak

Mere indhold efter annoncen
@Defensive Tunger

Jeg har svaret på det flere gange. Men du kan finde tallene på Superliga.dk og gå til stilling og så filtrer til xG og XP stilling (Table of Justice)
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg har svaret på det flere gange. Men du kan finde tallene på Superliga.dk og gå til stilling og så filtrer til xG og XP stilling (Table of Justice)

Men vi er enige om at vi ikke kan finde noget som helst på hvordan de netop tildeler de point. Kan man overhovedet se hvorfra de har deres data?
Forskellige udbydere har jo desuden forskelligt data, hvilket også viser at det hele ikke ligefrem behøver at være en bibel.

Men hvad så med at vinde 0-3 med 0.91 i xg. Det er flot at være så effektiv men kan det mon blive ved.

Dét ville være en statistiks outlier, men det ligner ikke det er tilfældet hvis du hentyder til fcm? Opta har 1,84 xG til FCM og xG on target tildeler de 2,98 xG til fcm.
moderator
Jeg tog det bare fra FlashScore. Ved ikke hvor de har deres data fra.

https://imgur.com/a/FD1Iiqr
Dette er en signatur.
@Sir

FC Midtjylland bruger også opta.

https://www.fcm.dk/kampe/vejle-boldklub-fc-midtjylland-01-12-2024/

Her står der Vejle 1.9 xG og FCM 0.9 xg
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Corner hjælper os ikke og så er vi igen igang med at pisse kampen væk fra starten
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Corner er en traktor i et formel 1 løb...
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Vi er slet ikke mødt op. Det sidste kamp inden årsafslutningen og så på hjemmebane, og så kommer vi sådan her ud. Hold kæft hvor er jeg ved at være træt af den mentalitet der er i den her klub.
For lige at vende debatten herinde tilbage på en relevant og interessant klub.

Vi er godt nok startet rodet, og Putros har indtil videre lagt en decideret mystisk linje.
Kald mig Jakob Skomager
Neestrup, tag dig sammen og få Corner ud.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Rædderlig start….
Annonce