Snak

Mere indhold efter annoncen
Skift Diks ud. Forfærdelig. Gennemført forfærdelig. Både hans præstation, men han lukker også hele vores opspil.
Kald mig Jakob Skomager
Det står nok meget lige på XG..
Altså det hele starter ved Neestrup og hans elendige måde at sætte holdet sammen på


Præcis. Det var tydeligt at det ville gå galt.

og så er vi igen igang med at pisse kampen væk fra starten
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Få nu lopez ind på den vb og chaikha ind foran.

Men... han skifter sikkert mattson ind i pausen og froholt når der er gået 60
Cornelius i nuværende forfatning har absolut ingen berettigelse, men Neestrup insisterer, som han har gjort med Falk.

Han spiller uden en venstrebenet venstreback, hvilket aldrig nogensinde har været en succes.

Det er rigeligt til, at vi bliver alt for dårlige, når vi selv har bolden.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi bliver dræbt af et elendigt pres, forfærdeligt teknisk niveau, og vi ingen fart har. Nordsjælland presser bagkæden til midterlinjen, for vi har ingen, der kan løbe fra fucking Kian Hansen.
Kald mig Jakob Skomager
Shit det er pinligt, vi kan slet ikke spille bolden op fra forsvaret… Ikke at det kommer bag på mig, men FCN har i den grad læst Nees og holdets svagheder til perfektion..
Ændrer kampen fra bænken ellers får vi intet med. Vi spilder bare tiden lige nu. Det bliver ikke bedre af sig selv.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Neestrup i nuværende forfatning har ingen berettigelse.

Nok må være nok. Skift træner i vinterpausen
Men mon ikke XG er lige.. -Så er alting jo godt..
Annonce