Skift Diks ud. Forfærdelig. Gennemført forfærdelig. Både hans præstation, men han lukker også hele vores opspil.
Kald mig Jakob Skomager
Altså det hele starter ved Neestrup og hans elendige måde at sætte holdet sammen på
og så er vi igen igang med at pisse kampen væk fra starten