Snak

Mere indhold efter annoncen
Vores bedste angriber, som heller ikke har, - eller haft muligheden - for at vise noget, sidder på tribunen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
@Sir

FC Midtjylland bruger også opta.

https://www.fcm.dk/kampe/vejle-boldklub-fc-midtjylland-01-12-2024/

Her står der Vejle 1.9 xG og FCM 0.9 xg

Hmm, jeg bruger FotMob og så vidt jeg ved får de fra Opta. Men der står kampen endte 1,84 mod 1,84 i xG, måske de har en fejl.

Men ja at lave 3 mål på 0,9 xG er en statistik outlier, uden tvivl (hvis det er tilfældet). Men man skal altid passe på med blot at se på en kamp. Ser man på FCM’s sidste 6 kampe hvor de ofte har xG ala det der, så har de jo netop også tabt et hav af kampe og ligger i bunden af suppen i de 6 kampe. Så præsterer de så skidt så går det jo heller ikke.
Jeg får SARS i øjnene af at se sådan en situation med Cornelius. Hvorfor lave et frispark i en situation, hvor det vil have det udfald i 100 ud af 100 tilfælde, når man i stedet kan forsøge at fremtvinge en fejl vha. et højt pres?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Corner skal bare langt væk i pausen.
Nu kan jeg ikke se kampen, men spiller vi ikke hjemme ??
Jeg ser boldbesiddelse på 35% og 0 skud? Ser jeg rigtigt eller skal jeg til optiker?
Venlig hilsen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ud af intet. Så kom det alligevel af sig selv.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Okay, vi er vidne til en omvendt FCK-kamp af alle tidligere kampe i denne sæson
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Apropos xG, så er det ifølge kommentatorerne ufortjent at den står 1-1 - på et tidspunkt hvor xG er 0,42 mod 0,45.
Batman Close. London W12.
Vores pres er så grotesk ringe. Til gengæld er det på tide, at vi er effektive.

Haha, omvendt FCK-kamp er godt nok en præcis beskrivelse.
Kald mig Jakob Skomager
XG siger intet om den 1. halvleg, hvor det har været spil til ét mål.
Annonce