Snak

Mere indhold efter annoncen
Nees bør stadig ændrer en del. Corner skal ikke spille. Han har intet gjort som enhver anden ikke også kunne gøre for os. Prøv Chiakha. Som trodsalt scorede to sidst han fik chancen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvilket vel blot er med til at understrege, hvorledes xG ikke kan bruges til at fortælle hele historien om en enkelt kamp - ej heller et holds præstation over en hel sæson.
Mest af alt har det været spil uden mål.
Batman Close. London W12.
Få signet Robert ASAP. En fejl at vente med at spille ham så længe. Han har vist mere end de fleste andre som fik chancen fra starten.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
FCK spiller ringe. Uden tvivl. Men realiteten er også, at FCN ikke rigtig kommer til chancer. Det er værd at have in mente.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor vil diks losse den centralt hver gang, i panik? Hvad fanden er der galt med ham.. lige siden han
Hørte det landshold ville ham, har han faktisk været ringe.

Og hvorfor får egeli eller hvad han hedder, så meget plads?!
Der er friskhed til forskel i den her kamp hidtil, som jeg ser det. FCN meget på bolden, det ser fint ud for dem i den forstand, de skaber dog ikke særlig meget.
Mon ikke der sker et par ting og sager i pausen og så napper vi den til slut. Det satser vi på.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Det ligner lidt et bevidst valg at give mest plads til Walle-Egeli og venstrebacken i stedet for andre steder. Han er så også blevet pakket ok sammen af en mexicaner, der end ikke er i kampform.
Batman Close. London W12.
Imo er denne første halvleg på Nees. Han vil spille fodbold mod FCN og stiller med Delaney, Lerager, Claesson og Corner. Det er dømt til at fejle. Samtidig sidder presset helt vanvittigt ukoordineret uanset om vi går højt eller står lavt,. Der er næste aldrig pres på modtageren trods at de ofte spille i det centrale rum. Du gør det virkelig svært for dig selv, hvis du sidder så langt fra den enkelte spiller, mod FCN.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Jeg ser 30% boldbesiddelse på flashscore’s stats. 30%??? Er der ild i bolden?
Annonce