Snak

Mere indhold efter annoncen
@GammelBitterMand

Jeg synes han er fuldstændig blæst, hver eneste gang han kommenterer FCK
Er det Claesson, der sparker straffespark nu da Diks er ude?
Nu er Claesson også ude
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Tænker delaney nok tager straffe, mest pga rutine. Ellers Robert.
👍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Morten Bruun er den bedste kommentator. Dejlig tør og kontant. Og virkelig ikke farvet. Så er man for partisk, hvis man mener dét.
Og så må vi gerne sælge diks snart. Han virker ikke synderligt velafbalanceret. Hverken mentalt eller spillemæssigt.
Hvorfor bokser Sander den bold væk?! Han virker så fjern nogle gange mand.
@martint

Eller også er man bare uenige :)
Men Nees har da formået at ændre kampbilledet
Annonce