Hallo mand 3-1
Snak
man 2. dec 2024
Mærkelig kamp
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
man 2. dec 2024
Nå. Alle jer der skrev i første halvleg at Nees skulle fyres. Hvor er i nu? Hvad er status nu?
man 2. dec 2024
Var der mange som skrev det herinde?
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
man 2. dec 2024
Okay, det her er den komplet omvendt kamp af, hvad jeg har det fra FCK 10’gsnge ondet her efterår.
At spille forfærdeligt, men med stor effektivitet er det nye sort.
At spille forfærdeligt, men med stor effektivitet er det nye sort.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Redigeretman 2. dec 2024
Jeg har aldrig sagt han skal fyres og det synes jeg stadig ikke., men jeg synes han havde en aktie i første halvlegs præstation. Han får det ændret som man bør kunne forvente. Og hvor er det så i øvrigt fedt at vi scorer på vores angreb.
Edit. Og så en frisparks kombination,som lykkes.
Edit. Og så en frisparks kombination,som lykkes.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
man 2. dec 2024
@Svoger
Jada. Det sker for tiden hver eneste gang FCK er bagud, eller er på vej imod et resultat som ikke er så ideelt.
Jada. Det sker for tiden hver eneste gang FCK er bagud, eller er på vej imod et resultat som ikke er så ideelt.
man 2. dec 2024
Det er en voldsom kontrast til første halvleg. Nordsjælland der legede rundt med bolden, uden vi kunne komme fysisk ind på dem, som utvivlsomt ellers var planen med den centrale midtbane...
Boldbesiddelsen er ikke voldsom, men vi har fået vendt det godt i anden halvleg.
Boldbesiddelsen er ikke voldsom, men vi har fået vendt det godt i anden halvleg.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.