FCN startede anden halvleg, nærmest som første sluttede.
Men omkring 10 min inde i anden halvleg, kom der en del situationer hvor FCN følte sig bortdømt, bla. der hvor en af deres spillere filmede og spillet blev sat i gang, hvor Morten Bruun mente han skulle have fået lov at løbe tilbage og så udvisningen af deres assistent.
Så var deres rytme smadret og kampen var meget lige fra det punkt af.
Synes både Mattson og Clem var gode efter de kom på banen. Især vores pres blev meget bedre.
Men omkring 10 min inde i anden halvleg, kom der en del situationer hvor FCN følte sig bortdømt, bla. der hvor en af deres spillere filmede og spillet blev sat i gang, hvor Morten Bruun mente han skulle have fået lov at løbe tilbage og så udvisningen af deres assistent.
Så var deres rytme smadret og kampen var meget lige fra det punkt af.
Synes både Mattson og Clem var gode efter de kom på banen. Især vores pres blev meget bedre.
QPR