Snak

Mere indhold efter annoncen
FCN startede anden halvleg, nærmest som første sluttede.
Men omkring 10 min inde i anden halvleg, kom der en del situationer hvor FCN følte sig bortdømt, bla. der hvor en af deres spillere filmede og spillet blev sat i gang, hvor Morten Bruun mente han skulle have fået lov at løbe tilbage og så udvisningen af deres assistent.

Så var deres rytme smadret og kampen var meget lige fra det punkt af.

Synes både Mattson og Clem var gode efter de kom på banen. Især vores pres blev meget bedre.
QPR
Jeg tror det giver os et boost i Europa at vi føler at vi har styr på Superligaen nu og der iøvrigt er pause. Pokalkampene regner jeg hellere ikke med, bliver et problem.

Med et helt nyt hold, er det ikke så dumt igen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det må ske så ofte, jeg ikke længere lægger mærke til det, karsboel.

På et eller andet tidspunkt sker det forhåbentlig også med Nandes evindelige gentagen af de samme simple pointer.

Og apropos. Fotmob siger 0.79 xG. Mod Nordsjællands 0.59. Underforstået at det var en meget ufortjent sejr. Tror jeg nok, at pointen så er.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Spillet har i perioder været beklageligt, men realiteten er også, at vi i mange kampe har produceret flere og større chancer end vores modstandere, men manglende effektivitet samt individuelle fejl i defensiven har desværre kostet for mange point. Men mange nye afgange og tilbage, samt ovenstående in mente, er det derfor mere end godkendt, at vi ender på førstepladsen inden vinterpausen.

Nu skal vi bare sørge for, at vi stadigvæk er med i pokalen og europæisk efter jul.

Forza Nees!
Dejligt at slutte som herbstmeister. Det er skam noget der dur. Lad os slutte godt af i pokalturneringen og Conference League 💪
https://facebook.com/enchancetillasse/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Svoger

Synes du Nees tager fejl i de analyser? Ja, pointerne fra Nees er ofte de samme, men det gør dem jo ikke ukorrekte? Det er i hvert fald ikke mit indtryk.
Sikke en mærkværdig fodbold kamp! Ligner at Nees får skruet lidt på knapperne, så særligt presset fungere bedre i anden, og det skal han have plus for. Men stadig dybt bekymrende, som vi spiller første halvleg. Shit vi så rådvilde ud med bolden.
@Karsboel

Meget enig i din generel betragtning af både situation og Nees

Så er der i øvrigt en holding til at +2 point i gns er godkendt og under er ikke, ofte af mange der ikke giver så meget for tallene bag, det er jo egentlig lidt sjovt.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Nå. Alle jer der skrev i første halvleg at Nees skulle fyres. Hvor er i nu? Hvad er status nu


Man må sgu da aldrig levere sådan en omgang på hjemmebane i Parken, hva filan er det for en standard at sætte.. Mage til lad indstilling at dukke op med, det ændre en sejr og en 1 plads sgu da ikke noget på..

Den står på Randers og FCM på den anden side af nytåret, og med 7 point til nedryknings spillet, kan det hurtigt se lidt fjollet ud, såfremt dette her er top niveauet for Neestrups evner/drenge ... ...

FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Okay, det her er den komplet omvendt kamp af, hvad jeg har det fra FCK 10’gsnge ondet her efterår.

At spille forfærdeligt, men med stor effektivitet er det nye sort.


FCK med 3 mål på 0.7xG 🤪
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce