Snak

Mere indhold efter annoncen
Spot on, lottomunken!

Fedt at vi vinder og mega fedt at Neestrup får skruet på nogle ting. Det er bare alt alt alt for ofte, at det skal starte sådan her. Og der er jo ingen sikkerhed i holdet.
@lottomunken

Første halvleg var selvfølgelig under al kritik og hører ingen steder hjemme. Den halvleg bør dog ikke resultere i en fyring, når FCK ligger nummer 1, generelt set bør have haft flere point, hvis det ikke var for manglende effektivitet samt individuelle brølere. Og igen, med mange afgange og tilgange. At ligge nummer 1 på trods af det, det fortjener Neestrup ros for.
Eller også er det spillernes kvalitet..
Jeg var ikke inde og skrive Nees raus. Men mener desværre stadig at spillet er så undervældende at der skal kigges efter erstatning, forudsat at erstatningen ikke er Hjalte eller Stefan ;) At vi får 3 point i dag ændre ikke på dette for mig. Vores udtryk i første halvleg i Parken er ikke acceptabel. Nees har været ansvarlig siden sept. 2022! Det er altså lang tid.
På det her tidspunkt skal man have landet en identitet på holdet og have skabt strukturer på holdet, som forhindre det udtryk vi ser. Det ligner ofte at spillerne er rådvilde og slet ikke ved hvad de skal gøre af og med bolden. Uagtet at der er skiftet så meget ud, så er det bekymrende at man ikke har fået mere ud af holdet.
I dag vinder vi anden halvleg. Måske pga Nees træner arb. Måske pga. individuel klasse. Hvem ved
Kæmpe rygrad at rejse sig efter en lortehalvleg mod et boldvarmende possessionhold, der er bedst, når de kan spille på omstillinger, efter verdens længste rejse hjem fra europæisk fodbold.
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvem vælger egentlig hvad der er "acceptabelt"? Eller den evige klassiker, "FCK værdigt"? Det er i hvert fald ejendommeligt at snakke om fyring af en træner, klubben allerede har forlænget med, mens spillet ikke er fremragende. Om dén diskussion så er acceptabel eller FCK værdig ved jeg ikke ...
Batman Close. London W12.
Hvem vælger egentlig hvad der er "acceptabelt"? Eller den evige klassiker, "FCK værdigt"? Det er i hvert fald ejendommeligt at snakke om fyring af en træner, klubben allerede har forlænget med, mens spillet ikke er fremragende. Om dén diskussion så er acceptabel eller FCK værdig ved jeg ikke ...

Ja det er der nok ikke nogen der har patent på og må ligge hos den enkelte. For mit vedkommende, er det her spil, som vi har præsteret i halvanden års tid, med så mangelfuldt et udtryk på så mange fronter bare ikke acceptabelt ;) Og den diskussion er vel i den grad på plads at tage i dette forum
Jeg er kommet i Parken siden den første hjemmekamp, og jeg mindes seriøst ikke at have set en så rædderlig indsats som første halvleg i dag. Men vi ligger nr. 1 og har scoret flest mål af alle i ligaen. Så fuck det.

Projekt Corner er virkelig absurd. Min afdøde svigermor kunne have gjort det bedre end ham i dag.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
GBM, jeg har nu stadig svært ved at se udviklingen i spillet under Neestrup. Han startede med at have fokus på defensiven, hvilket var fornuftigt, og siden forsøgte han sig med offensiven, hvilket var naturligt. På den måde hælder jeg stadig imod, at man nok skulle have fundet sig en anden træner, frem for at have forlænget.

Men det er da korrekt, at der er forlænget, og en fyring dermed virker helt urealistisk. Der er det så heldigt, at fodbold er dynamisk, og Neestrup måske pludselig rammer den med holdet - og så er alle glade.

Den første periode med Ståle indeholdte også en jævnt utilfredsstillende periode, inden han fik det hele til at gå op i en højere enhed. Alle herinde håber naturligvis på, at Neestrup på samme måde pludselig får det hele til at rime.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det er heller ikke fordi jeg siger at Neestrup er en genial træner, der har bevist at man skal give ham al tid i verden, men indlæg der taler om behovet for hans snarlige fyring er lige så interessante som dem, Nande bidrager med. Man kan i det mindste prøve at forholde sig til hvad det er den sportslige ledelse lægger vægt på, siden man faktisk har forlænget og ikke afskediget manden, hvis man har mere end bare en følelse, man skal af med.
Batman Close. London W12.
Annonce