Snak

Mere indhold efter annoncen
. Den halvleg bør dog ikke resultere i en fyring, når FCK ligger nummer 1, generelt set bør have haft flere point, hvis det ikke var for manglende effektivitet samt individuelle brølere


Ej en enkelt halvleg kan jo ikke gøre det, men nu er første halvleg jo ikke et enkelt tilfælde.. Så nok deraf kritikken/bekymringen.. Nordsjælland overpræsteret jo ikke engang.. Tværtimod.

Mod hold som HB Køge, Vejle og Aab, havde man problemer grundet en stram beton.. Idag havde man problemer fordi modstanderen valgte at presse højt, og holde på bolden..

Som sagt, det er en meget skrøbelig førsteplads der... 7 point til stregen, er sgu ikke meget... Specielt ikke når man kan have så store problemer med et Nordsjælland hold på græs...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
GBM @ men indlæg der taler om behovet for hans snarlige fyring er lige så interessante som dem, Nande bidrager med.
Der ingen grund til at blive ondskabsfuld!

Man kan i det mindste prøve at forholde sig til hvad det er den sportslige ledelse lægger vægt på, siden man faktisk har forlænget og ikke afskediget manden, hvis man har mere end bare en følelse, man skal af med.

Uanset hvad klubben lægger vægt på, behøver man ikke at være enig. Klubben kan have nok så fine ideer og tanker om det hele, som på papiret og ved første øjekast, ser både tilforladeligt og sågar lækkert ud. Men det gør det ikke nødvendigvis til at klubben i sin essens har taget det rigtige valg med forlængelsen eller deres bevæggrunde for den.
7 point til bund seks er stadig fem hold der alle skal overhale os. Det vil sige at samtlige fem hold skal have 1-7 point flere end vi får i de sidste grundspilskampe. Eller lavere placerer hold endnu flere. Det er givetvis ikke matematisk umuligt, men uanset er mærkeligt fokus. I stedet skal man nok spekulere over, om vi igen kommer til at tabe for meget mod de andre top seks. Vi ved jo, at vi skal hente 4-6 point på Midtjylland i kampe i slutspillet som ikke er mod dem. Medmindre vi har et tilsvarende forspring, men det tillader jeg mig at tvivle stærkt på.


@GBM, i øvrigt enig omkring folks indlæg/opkast. De nærmer sig at få de boomers der i den lokale facebookgruppe brokker sig over en tredje skraldespand til at se kvikke ud. Men det lykkedes mig jo så åbenbart også at overspringe lige de indlæg i dag.
Og man kan selvfølgelig argumentere for, at holdet nok var brugt i dag, og Nordsjælland kom med høj energi. Delaney så træt ud midt i anden halvleg, men omvendt spillede han sig op der. Han er dog nok også et unikum på holdet.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Jeg synes ikke vi skal være så kritiske over kampbilledet.

Ja FCN havde 70% boldbesiddelse i første halvleg og 60% i anden halvleg.

Men over halvdelen af deres afleveringer i kampen er på deres egen banehalvdel.
Vi holder dem nede på 3 skud på mål og 0.6xG i kampen.

Det er da sjældent set at et modstanderhold har skabt så lidt i Parken?

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Aå tilfreds med jeres kamp idag??? 😳
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Overordnet ja.

Vi kan være utilfredse med at vores offensiv ikke kan finde ud af at presse godt nok ´´host´´Cornelius.

Der er mange muligheder for at erobre bolden på FCNs egen banehalvdel ved et bedre press.

To af vores mål var bolderobringer på FCNs banehalvdel.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
eg tror det giver os et boost i Europa at vi føler at vi har styr på Superligaen nu og der iøvrigt er pause. Pokalkampene regner jeg hellere ikke med, bliver et problem.


Haha!
fck-medløber.
Men hvad så med at vinde 0-3 med 0.91 i xg. Det er flot at være så effektiv men kan det mon blive ved

Sir
Hvad så med at lave 3 på 0,7 xG.
Mod minsk laver man også 2 mål på ca 1 xG.
Som du selv siger, spændende om det kan blive ved.

Ja FCN havde 70% boldbesiddelse i første halvleg og 60% i anden halvleg.

Nande. Sådan dybt seriøst, hvor mange gange vil du gætte på at du har været i FCM tråden og snakke om boldbesiddelse og hvor problematisk det er og at man ikke kan vinde noget med så lav en?
@lottomunken

Hvornår har du set en første halvleg som minder om den igår?
Mod AGF?
fck-medløber.
Annonce