. Den halvleg bør dog ikke resultere i en fyring, når FCK ligger nummer 1, generelt set bør have haft flere point, hvis det ikke var for manglende effektivitet samt individuelle brølere
Ej en enkelt halvleg kan jo ikke gøre det, men nu er første halvleg jo ikke et enkelt tilfælde.. Så nok deraf kritikken/bekymringen.. Nordsjælland overpræsteret jo ikke engang.. Tværtimod.
Mod hold som HB Køge, Vejle og Aab, havde man problemer grundet en stram beton.. Idag havde man problemer fordi modstanderen valgte at presse højt, og holde på bolden..
Som sagt, det er en meget skrøbelig førsteplads der... 7 point til stregen, er sgu ikke meget... Specielt ikke når man kan have så store problemer med et Nordsjælland hold på græs...
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...