Det skal du sku ikke grine af, Elendil. ;-) At vinde sådan en kamp og rejse sig efter den 1.halvleg, kan vise sig at være guld værd og være det rygstød som vi har haft brug for, tror jeg ;-) også for vores mentalitet på holdet.
En del herinde har forståeligt været misundelig på FCMs evne til at vende kampe og deres kynisme foran målet ift. antal chancer. Vi vendte kampen mod det stærkeste possession hold i ligaen med giftige omstillinger efter en europærisk kamp tusinde af kilometer væk, så det bør give selvtillid til næste gang, vi kommer bagud.
Vi er det tophold som har den nyeste trup, så jeg formoder også at vinterpausen vil komme os bedst til gode.
Chiaka forekom mig i øvrigt heller ikke at kunne bidrage med noget da han kom på banen, og Onugha er jo nok endnu mere udsigtsløs, siden han er bænket...
Omvendt, så bidrog Corner ikke med noget i 70min og Chiakha er ung og ny, og fik ikke ret lang tid.