Snak

Mere indhold efter annoncen
@elendil

Udebanekampen?
Ja, det må det have været. Kampen for nogle uger siden. Det er muligt hukommelsen spiller mig et puds, men jeg husker os som suverænt næstbedst i den kamp, og med lige så rædderlig boldkontrol og pres som i går.
fck-medløber.
@elendil

Ja, det var udebane kampen. FCK spillede bestemt ikke en flot kamp, men synes slet ikke, at man kan sammenligne de to første halvlege. Imod AGF var FCK rent faktisk på bolden mere end AGF, producerede et par chancer og havde optræk til mere, dog uden at det blev helt farligt. Igår havde rørte FCK næsten ikke bolden og havde kun den ene chance de scorede på. Derudover var der ikke rigtig optræk til mere igår.
Din beskrivelse af kampen i går er sådan jeg mindes AGF-kampen. Måske den ikke var så dårlig, som jeg husker den. Det kan være vi kan synke endnu dybere.
fck-medløber.
Det skræmmende ved første halvleg i går var især den rådvildhed, der var i hele holdet. De virkede slet ikke som om, de troede på det. Også understreget af Nees udtalelser om rådvildhed i pausen.

Det, kombineret med at Corner render rundt som blind passager og bidrager med nada, får mig virkelig til at tvivle på, om Nees har styr på det. Lader han sig køre rundt af de rutinerede og dyre spillere i omklædningsrummet i stedet for at sætte sig igennem med holdets behov?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han skiftede i hvert fald Cornelius ud i anden halvleg. Neestrup slår mig ikke ligefrom som en træner, der er bange for at tage nødvendige konflikter, internt som eksternt.
Batman Close. London W12.
Cornelius fungerede slet ikke i første halvleg, og må have været godt slidt. Indtil Neestrup siger det modsatte hælder jeg dog til, at hans rolle kun i begrænset omfang var at deltage i presset. Der var ni markspillere bag ham, som i højere grad bør have haft til opgave at få fat i bolden og spille den frem i banen til en medspiller. Og de for rundt som hovedløse kyllinger.

Chiaka forekom mig i øvrigt heller ikke at kunne bidrage med noget da han kom på banen, og Onugha er jo nok endnu mere udsigtsløs, siden han er bænket...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det skal du sku ikke grine af, Elendil. ;-) At vinde sådan en kamp og rejse sig efter den 1.halvleg, kan vise sig at være guld værd og være det rygstød som vi har haft brug for, tror jeg ;-) også for vores mentalitet på holdet.

En del herinde har forståeligt været misundelig på FCMs evne til at vende kampe og deres kynisme foran målet ift. antal chancer. Vi vendte kampen mod det stærkeste possession hold i ligaen med giftige omstillinger efter en europærisk kamp tusinde af kilometer væk, så det bør give selvtillid til næste gang, vi kommer bagud.

Vi er det tophold som har den nyeste trup, så jeg formoder også at vinterpausen vil komme os bedst til gode.

Chiaka forekom mig i øvrigt heller ikke at kunne bidrage med noget da han kom på banen, og Onugha er jo nok endnu mere udsigtsløs, siden han er bænket...


Omvendt, så bidrog Corner ikke med noget i 70min og Chiakha er ung og ny, og fik ikke ret lang tid.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ingen tvivl i mit hovede om, at vores stærkeste start 11’er pt er med Claesson som nier og Corner på bænken. Førstnævnte virkede også meget frustreret over at blive udskiftet før Corner. Helt på månen.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
DFN

Ja, jeg synes også at Corner skal bænkes. Hans vilje er god men niveauet er der ikke.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce