Jeg er næsten klar til at dø på det bjerg, at Cornelius header bolde væk på defensive dødbolde. Det så jeg ikke Chiaka gøre i går.
Det er ikke hvad vi skal bruge en angriber til, men det er dog lidt.
Hvis nu bare Chiaka havde god timing og løb hurtigt, kunne jeg se en mulig direkte betydning nu. Pt ser jeg et talent som selvfølgelig skal have spilletid ind imellem, men ikke en erstatning for den spiller, som Cornelius skulle være på banen.
Det er ikke hvad vi skal bruge en angriber til, men det er dog lidt.
Hvis nu bare Chiaka havde god timing og løb hurtigt, kunne jeg se en mulig direkte betydning nu. Pt ser jeg et talent som selvfølgelig skal have spilletid ind imellem, men ikke en erstatning for den spiller, som Cornelius skulle være på banen.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.