Det er faktisk for dårligt, at Neestrup ikke har fortalt holdet, de noget oftere skal vinde bolden fra modstanderen og løbe ned og score. Det havde vi vundet mange flere kampe på.
Tænker du gør det unødvendigt kompliceret.
Vores søde ejer har sagt det meget tydeligt.....spillerne skal bare spille noget bedre.
Det så simpelt og det er skræmmende at Nees ikke har sagt det videre til dem.
Omkring transfervinduet tror jeg godt vi kan håbe på en ny keeper.
Alt efter skadesstatus på Roony og Elias måske også en kant.
Angriberpladsen.......er det nu alle de penge skal bruges om Sune sagde man havde efter Orri salget men ikke ville brænde af på spillere man ikke var sikre på lige før deadline?
Og så måske en venstre back. Birger er jo aldrig klar og Lopez er kun på leje og har ikke overbevist nok til at man ikke hellere vil spille Diks der, så det ville ikke komme som et gigantisk chok hvis man forventer at sende ham retur til Feynoord når aftalen er slut og derfor allerede nu kigger efter en bedre løsning.
Jeg tror ikke vi får så mange nye. Men udover målmandsposten er det de pladser jeg bedst kan se os gøre noget på ellers.