Når man kikker på tabellen, så kan man måske også spørge sig selv, ligger FCK nummer 1 på baggrund af suverænt spil og dominans i ligaen, eller skyldes det at der er flere hold der har underpræsteret.
Og kommer FCK ud af foråret som nummer 1 i ligaen, videre i Pokalen og Europa, så er det da fint, men jeg synes nu at der skal ventes med champagnen, indtil foråret er gået i gang igen, jeg synes nu nok der i spillet på banen er mange ubekendte.
Og det er vel ikke første gang FCK skal ind til en forårssæson, hvor alle tænker så kommer den da til at sidde i skabet, og så vælter det hele sammen.
Så Sune og Neestrup får travlt hen over vinterpausen, jeg er stadig ikke sikker på at FCK har en midtstopper der har kvalitet nok til at styrer forsvaret, og undgå mange af de tossemål der i perioder lukkes ind, de målmænd der er i truppen nu, er enten ikke gode nok eller for unge, der mangler fortsat fart over kanterne, og en angriber der rent faktisk kan lave mål.
Og kommer FCK ud af foråret som nummer 1 i ligaen, videre i Pokalen og Europa, så er det da fint, men jeg synes nu at der skal ventes med champagnen, indtil foråret er gået i gang igen, jeg synes nu nok der i spillet på banen er mange ubekendte.
Og det er vel ikke første gang FCK skal ind til en forårssæson, hvor alle tænker så kommer den da til at sidde i skabet, og så vælter det hele sammen.
Så Sune og Neestrup får travlt hen over vinterpausen, jeg er stadig ikke sikker på at FCK har en midtstopper der har kvalitet nok til at styrer forsvaret, og undgå mange af de tossemål der i perioder lukkes ind, de målmænd der er i truppen nu, er enten ikke gode nok eller for unge, der mangler fortsat fart over kanterne, og en angriber der rent faktisk kan lave mål.
peanuts