Jeg antager man håbede Mattsson ville lave en Skov.
Og Corner ville lave en N´Doye.
Men altså man må jo også bare sige havde vi ikke solgt Orri i sommers, havde han måske netop vist sig som en der bare bankede dem ind i denne sæson, men når man ikke tør holde på de unge længere tid, så kan man jo heller ikke forvente at vi har de her spillere i mere end 1 sæson
Vi har jo set det med Roony, hvis han ender med at smutte gratis, eller hvad man kan få for ham til sommer - sammenlignet med vi nok kunne have lavet 100+ på ham vinduet inden hans skade
BIF kunne nok også have lavet en fin case på Vallys hvis han var blevet skudt af efter et års tid - men ham får de jo nok heller ikke alverden for længere
Havde man solgt Jelert et år forinden var du jo nok også kommet i VK Klassen for ham, i stedet for at sælge ham efter en knap så god sæson
Så det hele handler jo om at holde den i bukserne, og så håbe på det bedste - og så nogen gange er det jo bare svært at sige nej - havde vi afvist 150 på Orri og han havde lavet en Sahsah, så havde der nok også været ramaskrig
Så der vil altid være svipsere i blandt, så det kan ikke undgås - nu gik vi ind til et forår med 1 angriber vi kunne regne med i truppen, som Nees så ikke mener er klar til at spille fuld tid
Jeg er stadig sikker på Onughka blev udlejet, og man regnede med Corner var fit for fight - at han så går i stykker ugen efter - men at man så vælger ikke at hente nogen erstatninger forstår jeg intet af.
Man mente at målmandsposten var den vigtigste - og var helt oppe at ringe over man kunne leje Damaj, og det lød da som en god spiller vi købte på papiret - men jeg synes ikke det vi har fået har gjort defensiven bedre (resultatmæssigt) end i efteråret
Garananga laver en god kamp i tyskland, og blev hentet for 30+ men får alligevel ikke nogen indhop eller andet - men man satser på en lejespiller, der har kostet flere mål
Og hvorfor faen har man ikke solgt Diks i vinters, når han alligevel ikke skal spille - jeg forstår udemærket man beholdte ham i efteråret, hvor han spillede - men man ved der var bud i januar, men de blev afvist, men man vil heller ikke spille ham i frygt for at han lavede de fejl man så i sidste forår, hvor nogen allerede var videre
Jeg synes Sune gjorde det godt i sommers, men jeg begynder og frygte det mest var effekturering af PCs planer der skete der.
At man ikke henter nogen angriber i Januar tyder vel også lidt på at Farzam måske havde ret, for man mente jo bestemt i sommers man havde brug for en, og ikke ligefrem fordi man havde en goal getter i efteråret - og man burde da have haft tid til at planlægge og scoute en til januar - den med man ikke kunne nå en i sommers, køber jeg gerne - men at man så helt parkere den til januar, forstår jeg intet af, når nu man fandt Onughka for let (og skibede ham afsted oven i købet)
Jeg tror spillernes arrogance er for høj pt, de er for komfortable omkring de spiller i Nordens største klub - jeg mener man burde gå ud og give den titel til Bodø fra Sunes og/eller Nees´ side, da de jo netop har overhalet os de seneste 5 år målt på europæiske resultater, så vil nogen sige vi har været i CL, de har ikke etc - men de har trods taget flere point end os. Det kunne måske få spillerne op af stolen, og følte der var noget mere og kæmpe for - så de ældre spillere ikke bare ser det er fedt de kan afslutte deres karriere i Nordens største klub, for så gode er de - måske burde de ser forestillingen om de spillede i klubben mens den blev overhalet
Men som tidligere nævnt, da vi ikke sidder inde bag murene - så ved vi reelt ikke om det er ejerne, Sune, Nees eller spillerne der er ved at fucke alt op
Mht ejerne kan jo også nævnes det er fair nok der skal kanaliseres penge over i faciliteterne, for at opgradere der - det går jo naturligt fra truppen - Madrid havde hvis en sæson eller 2 med minimal transfers, mens de opgraderede Bernabeau