Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg ved heller ikke rigtig hvem der skal løbe frem til chip-bolden. Måske Jordan Larsson? Det er vel den eneste spidskompetence han har, relativt til de andre spillere på holdet.
Batman Close. London W12.
Det behøver ikke at være så kompliceret.

I 18/19 sæsonen hvor vi scorede 86 mål i Superligaen havde vi hverken hurtighed eller et specielt drible stærkt hold.

Med Damen og Robert blev hvert skud og indlæg i boksen farligt. Roberts skud blev reddet rigtig mange gange, men så blev den pareret ud i boksen og så var Damen god til at opsnappe en tilfældighed.

På mange måder har FC Midtjylland taget det til sig. Som Steinlein siger, så er de det hold der sender flest bolde ind i modstanderens felt i Superligaen og at de scorer flest mål på tilfældigheder. Det er en bevidst taktik at skabe så mange tilfældigheder som muligt har han fortalt.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Med Damen og Robert blev hvert skud og indlæg i boksen farligt. Roberts skud blev reddet rigtig mange gange, men så blev den pareret ud i boksen og så var Damen god til at opsnappe en tilfældighed.


Men, det er vel også voldsomt at sammenligne med en af ligaens bedste angribere gennem tiden, kombineret med all-time topscorer? Så skal Sune sgu ramme et par transfers mere lige i røven end Faxe gjorde i 92´
Og så var der også lige Victor Fischer som i den sæson lavede 9 mål og 12 oplæg i Superligaen. så der var pres fra begge kanter og så den bedste angriber der har været i Superligaen
@peanuts,

Mener du i FCK, eller Superligaen?
Hvis du mener Superligaen, så mener jeg personligt at både Ebbe Sand og Zidan var bedre angribere.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kronen@

Der tror jeg faktisk bare at vi er enige om at være uenige :)
Fair nok :-)

Men, det er vel også voldsomt at sammenligne med en af ligaens bedste angribere gennem tiden, kombineret med all-time topscorer? Så skal Sune sgu ramme et par transfers mere lige i røven end Faxe gjorde i 92´


Det er præcis den præmis der konstant bliver trukket ned over virkeligheden og som virker til at være forståeligt for alle, når man kigger ud over andre europæiske klubber, men for FCK selv synes denne realitetssans ofte at udeblive. Selv Ståle meldte ud hvor unikt det var at Grønkjær kunne hentes hjem, at en historie som Skov næppe ville gentage sig og at vi bare skal hente en all time best angriber.

At vi så samtidig havde 2 af disse samtidig, understreges jo netop i resultaterne, andet ville vel også være en gigantisk fiasko.

At kategorisere det som simpelt, er jo nærmest selvmodsigende, selvom jeg dog godt forstår budskabet om at det i sidste ende handler om at scorer flere mål end modstanderen uanset hvor simpelt den løsning så er. (Aka kast lamge indkast)
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Jeg antager man håbede Mattsson ville lave en Skov.
Og Corner ville lave en N´Doye.

Men altså man må jo også bare sige havde vi ikke solgt Orri i sommers, havde han måske netop vist sig som en der bare bankede dem ind i denne sæson, men når man ikke tør holde på de unge længere tid, så kan man jo heller ikke forvente at vi har de her spillere i mere end 1 sæson

Vi har jo set det med Roony, hvis han ender med at smutte gratis, eller hvad man kan få for ham til sommer - sammenlignet med vi nok kunne have lavet 100+ på ham vinduet inden hans skade

BIF kunne nok også have lavet en fin case på Vallys hvis han var blevet skudt af efter et års tid - men ham får de jo nok heller ikke alverden for længere
Havde man solgt Jelert et år forinden var du jo nok også kommet i VK Klassen for ham, i stedet for at sælge ham efter en knap så god sæson

Så det hele handler jo om at holde den i bukserne, og så håbe på det bedste - og så nogen gange er det jo bare svært at sige nej - havde vi afvist 150 på Orri og han havde lavet en Sahsah, så havde der nok også været ramaskrig

Så der vil altid være svipsere i blandt, så det kan ikke undgås - nu gik vi ind til et forår med 1 angriber vi kunne regne med i truppen, som Nees så ikke mener er klar til at spille fuld tid

Jeg er stadig sikker på Onughka blev udlejet, og man regnede med Corner var fit for fight - at han så går i stykker ugen efter - men at man så vælger ikke at hente nogen erstatninger forstår jeg intet af.

Man mente at målmandsposten var den vigtigste - og var helt oppe at ringe over man kunne leje Damaj, og det lød da som en god spiller vi købte på papiret - men jeg synes ikke det vi har fået har gjort defensiven bedre (resultatmæssigt) end i efteråret
Garananga laver en god kamp i tyskland, og blev hentet for 30+ men får alligevel ikke nogen indhop eller andet - men man satser på en lejespiller, der har kostet flere mål

Og hvorfor faen har man ikke solgt Diks i vinters, når han alligevel ikke skal spille - jeg forstår udemærket man beholdte ham i efteråret, hvor han spillede - men man ved der var bud i januar, men de blev afvist, men man vil heller ikke spille ham i frygt for at han lavede de fejl man så i sidste forår, hvor nogen allerede var videre

Jeg synes Sune gjorde det godt i sommers, men jeg begynder og frygte det mest var effekturering af PCs planer der skete der.
At man ikke henter nogen angriber i Januar tyder vel også lidt på at Farzam måske havde ret, for man mente jo bestemt i sommers man havde brug for en, og ikke ligefrem fordi man havde en goal getter i efteråret - og man burde da have haft tid til at planlægge og scoute en til januar - den med man ikke kunne nå en i sommers, køber jeg gerne - men at man så helt parkere den til januar, forstår jeg intet af, når nu man fandt Onughka for let (og skibede ham afsted oven i købet)

Jeg tror spillernes arrogance er for høj pt, de er for komfortable omkring de spiller i Nordens største klub - jeg mener man burde gå ud og give den titel til Bodø fra Sunes og/eller Nees´ side, da de jo netop har overhalet os de seneste 5 år målt på europæiske resultater, så vil nogen sige vi har været i CL, de har ikke etc - men de har trods taget flere point end os. Det kunne måske få spillerne op af stolen, og følte der var noget mere og kæmpe for - så de ældre spillere ikke bare ser det er fedt de kan afslutte deres karriere i Nordens største klub, for så gode er de - måske burde de ser forestillingen om de spillede i klubben mens den blev overhalet

Men som tidligere nævnt, da vi ikke sidder inde bag murene - så ved vi reelt ikke om det er ejerne, Sune, Nees eller spillerne der er ved at fucke alt op

Mht ejerne kan jo også nævnes det er fair nok der skal kanaliseres penge over i faciliteterne, for at opgradere der - det går jo naturligt fra truppen - Madrid havde hvis en sæson eller 2 med minimal transfers, mens de opgraderede Bernabeau
Nordens største klub - jeg mener man burde gå ud og give den titel til Bodø fra Sunes og/eller Nees´ side, da de jo netop har overhalet os de seneste 5 år målt på europæiske resultater, så vil nogen sige vi har været i CL, de har ikke etc - men de har trods taget flere point end os.


Men du kan jo ikke se bort fra det faktum, at Bodø år efter år har fejlet i kvalifikationen og dermed ikke har spillet i CL, når det er den primære årsag til, at de har hentet marginalt flere point end FCK.

Derudover er jeg dog enig, der er tydeligvis noget helt galt.
Klubben fra vidunderlige KBH
Annonce