Givet at jeg åbenbart bliver irriteret over indlæg, der på en gang er uvidende og belærende, så er der forventeligt en sammenhæng mellem de to ting.
Roony fik 30 (af de samlede 45) minutter i gårsdagens træningskamp. Det bliver interessant at se, hvordan man vægter spilletid til ham, nu hans kontrakt udløber til nytår, men hvis han ikke er for rusten skal han selvfølgelig spille, hvis det hjælper med et mesterskab.
Bortset fra Brandon Llana, så var det udelukkende spillere, der har gjort fin figur på førsteholdet. Lerager og Larsson var tilbage, så der er da håb om at der bliver nogle flere valgmuligheder fremadrettet.
Roony fik 30 (af de samlede 45) minutter i gårsdagens træningskamp. Det bliver interessant at se, hvordan man vægter spilletid til ham, nu hans kontrakt udløber til nytår, men hvis han ikke er for rusten skal han selvfølgelig spille, hvis det hjælper med et mesterskab.
Bortset fra Brandon Llana, så var det udelukkende spillere, der har gjort fin figur på førsteholdet. Lerager og Larsson var tilbage, så der er da håb om at der bliver nogle flere valgmuligheder fremadrettet.
Batman Close. London W12.