Nees udtaler efter træningen i dag, at han bl.a. syntes at det er længe siden at holdet ikke har set solide ud i superligaen.
Med tanke på vores seneste 3 opgør i netop superligaen OG at vi kun har vundet 50 % af vores kampe i suppen, må jeg konstatere at ham og jeg, både har forskellige tolkninger på ord som solid og ikke mindst begrebet "længe siden".
Det klart at han har en interesse i at sælge en vinkel, men den vinkel skal jo så helst lægge så tæt op af en sandhed, så folk går med på den. Når vinklingen er for langt fra virkeligheden, så kommer man bare til at fremstå uheldigt og ens ord taber sin værdi. Det ville sgu klæde ham at finde en nyt udtryk
Med tanke på vores seneste 3 opgør i netop superligaen OG at vi kun har vundet 50 % af vores kampe i suppen, må jeg konstatere at ham og jeg, både har forskellige tolkninger på ord som solid og ikke mindst begrebet "længe siden".
Det klart at han har en interesse i at sælge en vinkel, men den vinkel skal jo så helst lægge så tæt op af en sandhed, så folk går med på den. Når vinklingen er for langt fra virkeligheden, så kommer man bare til at fremstå uheldigt og ens ord taber sin værdi. Det ville sgu klæde ham at finde en nyt udtryk