Du mener vel masochistisk?
Snak
tors 27. mar 2025
Hvordan ville i stille op mod Randers ?
Jeg håber at vi starter med følgende:
Ramaj
GG - Diks - Hatziadiakos - Birger
Leager - Froholdt - Matsson
Larsson - Amin - Achouri
Pga Randers stærke kontra ville jeg stille med den stærkeste mulige defensive, og derfra spiller en tand mere offensivt, Leager som en slags 6´er bagerste midtbane, så længe han kan, med 2 maskiner ved siden af.
Jeg tror ikke det er vejen frem at spille med alle de gode gamle spillere på en gang:
Classon, Delaney, Moi, Falk på en gang.
Så dem som er i bedst mulig kamp form, hvor Leager starter, da jeg synes vi er lidt tyndt besat på midten og at det bliver for defensivt med Clem også.
Når Leager ikke kan mere kan man skifte ham ud med den af følgende spillere som kampen kræver: Clem, Falk, Classon, Moi, Robert.
Hvad siger i.
Jeg håber at vi starter med følgende:
Ramaj
GG - Diks - Hatziadiakos - Birger
Leager - Froholdt - Matsson
Larsson - Amin - Achouri
Pga Randers stærke kontra ville jeg stille med den stærkeste mulige defensive, og derfra spiller en tand mere offensivt, Leager som en slags 6´er bagerste midtbane, så længe han kan, med 2 maskiner ved siden af.
Jeg tror ikke det er vejen frem at spille med alle de gode gamle spillere på en gang:
Classon, Delaney, Moi, Falk på en gang.
Så dem som er i bedst mulig kamp form, hvor Leager starter, da jeg synes vi er lidt tyndt besat på midten og at det bliver for defensivt med Clem også.
Når Leager ikke kan mere kan man skifte ham ud med den af følgende spillere som kampen kræver: Clem, Falk, Classon, Moi, Robert.
Hvad siger i.
Redigerettors 27. mar 2025
Gokke laver for mange defensive fejl. Huescas har i foråret vist at han har taget pladsen.
Lerager har fortalt at han ikke er 100% klar endnu, men forventer at være det om en uge til en halvanden. Falk på 6´eren er jo en Nees favorit.
Achouri er lige kommet hjem fra landsholdspause, så jeg tror Robert starter.
Edit: Gokke starter nok alligevel, for ligesom Achouri har Huescas haft en lang rejse fra Mexico.
Jeg tror også Claesson starter over Chiakha for Chiakha har også rejst rundt i Afrika med Algeriet.
Lerager har fortalt at han ikke er 100% klar endnu, men forventer at være det om en uge til en halvanden. Falk på 6´eren er jo en Nees favorit.
Achouri er lige kommet hjem fra landsholdspause, så jeg tror Robert starter.
Edit: Gokke starter nok alligevel, for ligesom Achouri har Huescas haft en lang rejse fra Mexico.
Jeg tror også Claesson starter over Chiakha for Chiakha har også rejst rundt i Afrika med Algeriet.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Er der meget længere fra Tunesien ifht Georgien?
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretfre 28. mar 2025
Nej.
Men jeg tror der er længere fra Tunesien til Gambia end der er fra Tunesien til Danmark. Så de har fløjet ekstremt meget.
Georgien spillede mod Armenien på udebane, de er nabolande og der er under 300km mellem deres hovedstæder.
Der blev sagt at de sidste fra landsholdssamling vil møde ind i dag til træning og jeg tror bare ikke man starter når man så vil have haft så få gange træning med klubben.
Men vi kan blive nødsaget til det. Diks spillede i Indonesien her i tirsdags og Garananga har været i Zimbabwe på lang tur. Der er jo nok en af dem der kommer til at starte da Gabriel Pereira har karantæne.
Men jeg tror der er længere fra Tunesien til Gambia end der er fra Tunesien til Danmark. Så de har fløjet ekstremt meget.
Georgien spillede mod Armenien på udebane, de er nabolande og der er under 300km mellem deres hovedstæder.
Der blev sagt at de sidste fra landsholdssamling vil møde ind i dag til træning og jeg tror bare ikke man starter når man så vil have haft så få gange træning med klubben.
Men vi kan blive nødsaget til det. Diks spillede i Indonesien her i tirsdags og Garananga har været i Zimbabwe på lang tur. Der er jo nok en af dem der kommer til at starte da Gabriel Pereira har karantæne.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 28. mar 2025
Hvis Nees laver en copy paste fra foråret men hvor han bytter spiller I form (af nød) ud med spillere ikke i form.
En spiller som Moi, han bar os i efteråret at tro han kommer tilbage på det niveau i tiden har jeg meget svært ved se, hvis han gør så bliver det så sent at det nok er for sent.
En spiller som Moi, han bar os i efteråret at tro han kommer tilbage på det niveau i tiden har jeg meget svært ved se, hvis han gør så bliver det så sent at det nok er for sent.