Snak

Mere indhold efter annoncen
Lige hvad der er brug for, i vores superharmoniske og velfungerende trup!
Det kører bare for os i øjeblikket. Det stinker af mesterskab over hele linjen. Tror faktisk slet ikke det kan gå galt.
Følg med i næste uge, hvor Garananga bliver taget med 12 kg coke.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Følg med i næste uge, hvor Garananga bliver taget med 12 kg coke.


Mon ikke det bliver Huescas også, hvis det er... ;)
Kald mig Jakob Skomager
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Endelig har vi fået hurtige spillere, og så er det sgu også galt.
fck-medløber.
Det er svært at bevare optimismen for tiden!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Åhr, hold op. Nu har der været en landskampspause, hvor spillerne rigtig har kunne lære hinanden at kende. Nu bliver det godt.
fck-medløber.
@Svinggaarden

Årsagen til at det ikke var så meget i medierne var at TV2 bevidst har valgt ikke at diskutere dommer kontroverser fordi de oplever at der bliver brugt for meget tid på.

Det synes jeg er helt fair og kan bedre lide det på den måde. Viaplay er det hæsligt. Der bruger de al tid på det. Et hold kan vinde 4-0 men fordi der var en kontrovers så bliver sejren overskygget af det. Kan ikke fordrage det.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Rørende enig Nande. Var ikke klar over at det er et bevidst valg fra tv2, men det får de en thumpsup herfra på..
Annonce