Lige hvad der er brug for, i vores superharmoniske og velfungerende trup!
Snak
fre 28. mar 2025
Det kører bare for os i øjeblikket. Det stinker af mesterskab over hele linjen. Tror faktisk slet ikke det kan gå galt.
fre 28. mar 2025
Følg med i næste uge, hvor Garananga bliver taget med 12 kg coke.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
fre 28. mar 2025
Følg med i næste uge, hvor Garananga bliver taget med 12 kg coke.
Mon ikke det bliver Huescas også, hvis det er... ;)
fre 28. mar 2025
https://www.tv3sport.dk/sport/football/nyheder/erkender-fejl-skulle-have-haft-rodt-i-parken?fbclid=IwY2xjawJTVV9leHRuA2FlbQIxMAABHfWXxSjfndepjxG40-cVeMXradxF3rALnACRuhTBL2gtck7X6XAV-ve_XA_aem_31wB2EidIqyeB_-ZHanXrQ
I nyhederne over ´verdens mindste overraskelser´. Skulle vi have slået Sønderjyske alligevel? JA. Men kunne denne ses fra månen? JA.
I nyhederne over ´verdens mindste overraskelser´. Skulle vi have slået Sønderjyske alligevel? JA. Men kunne denne ses fra månen? JA.
Kald mig Jakob Skomager
fre 28. mar 2025
Det er svært at bevare optimismen for tiden!
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
fre 28. mar 2025
Åhr, hold op. Nu har der været en landskampspause, hvor spillerne rigtig har kunne lære hinanden at kende. Nu bliver det godt.
fck-medløber.
Redigeretfre 28. mar 2025
@Svinggaarden
Årsagen til at det ikke var så meget i medierne var at TV2 bevidst har valgt ikke at diskutere dommer kontroverser fordi de oplever at der bliver brugt for meget tid på.
Det synes jeg er helt fair og kan bedre lide det på den måde. Viaplay er det hæsligt. Der bruger de al tid på det. Et hold kan vinde 4-0 men fordi der var en kontrovers så bliver sejren overskygget af det. Kan ikke fordrage det.
Årsagen til at det ikke var så meget i medierne var at TV2 bevidst har valgt ikke at diskutere dommer kontroverser fordi de oplever at der bliver brugt for meget tid på.
Det synes jeg er helt fair og kan bedre lide det på den måde. Viaplay er det hæsligt. Der bruger de al tid på det. Et hold kan vinde 4-0 men fordi der var en kontrovers så bliver sejren overskygget af det. Kan ikke fordrage det.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.